3D technológiával tör világhírre a magyar Leonar3do Las Vegasban
A las vegasi CES seregszemlén való részvétellel a Leonar3do célja, hogy olyan üzleti kapcsolatokat alakítson ki és megállapodásokat készítsen elő, amelyek a jövőben segíteni fogják az egyesült államokbeli és egyéb nemzetközi piacokon történő értékesítést.
A világ minden pontjáról mintegy 150.000 látogató - iparági szakemberek és szakújságírók - részvétele várható a 2013. január 8-11. között megrendezésre kerülő a CES hi-tech vásáron Las Vegasban, melynek keretében több mint 3.000 kiállító mutatja be összesen 20.000 vadonatúj termékét, fejlesztését a nagyközönségnek. A világ legjelentősebb nemzetközi technológiai seregszemléjén a vezeték nélküli mobil fizetőeszközöktől, a felhő alapú szolgáltatásokon, integrált alkalmazásokon, „okos” járműveken és digitális fitnesz eszközökön át számtalan fogyasztói elektronikai termék és trend kerül bemutatásra. Ezek alapvetően határozzák majd meg a piacot – és valószínűleg mindennapi életünket – az elkövetkező hónapokban, években. A CES kiváló lehetőség tehát akár a magyar cégek számára is arra, hogy nemzetközi reflektorfénybe kerüljenek.
3D forradalom a Leonar3dotól
A Leonar3do klasszikus hollywoodi forgatókönyveket is megszégyenítő sikertörténete hét évvel ezelőtt kezdődött, egy magyar gimnazista és találmánya főszereplésével. 2005-ben, az akkor 19 éves Ráti Dániel gyakorlatilag a háztartásban megtalálható mindennapi alkatrészekből „barkácsolt” 3D eszközével 6 díjat is besepert az Intel innovációs versenyén. A technológia eddig soha nem látott módon forradalmasítja a háromdimenziós tervezést és modellezést a virtuális térben egy „térbeli egérnek”, vagy újabban inkább „madárnak” elkeresztelt eszköz segítségével.
A terméket 2010-re egy családi vállalkozás keretében sikerült véglegesíteni, és ennek köszönhetően megindulhatott a sorozatgyártás is. A fejlesztőműhely nem állt le, egy kockázati tőkebefektető segítségével tovább dolgozik álmai megvalósításán, hiszen a Leonar3do célja immáron a nemzetközi piacok meghódítása. Ebből a megfontolásból a cég immár második alkalommal vesz részt a 2013. januárban megrendezésre kerülő CES-en.
„A las vegasi CES seregszemlén való részvétellel a Leonar3do célja, hogy olyan üzleti kapcsolatokat alakítson ki és megállapodásokat készítsen elő, amelyek a jövőben segíteni fogják az egyesült államokbeli és egyéb nemzetközi piacokon történő értékesítést. Ehhez kapcsolódóan szeretnénk a szakmai nagyközönség és a sajtó érdeklődését felkelteni az Egyesült Államokban, illetve természetesen meg akarjuk ismerni a legújabb iparági trendeket is. A CES olyan szakmai kapcsolatok kialakítására is kiváló lehetőség, melyeket fejlesztéseink során kamatoztatni tudunk” – mondta Mányai Roland, a Leonar3do marketing és üzletfejlesztési igazgatója.
A cég tavaly szintén részt vett a kiállításon, és a fenti célok elérése szempontjából nagyon jó tapasztalatai vannak, ezért is döntöttek úgy, hogy januárban ismét ott lesznek Las Vegasban. 2013-ban a Leonar3do korábbi fejlesztései mellett újdonságokat is felvonultat majd: egyrészt a 3D interakciót, modellezést okostelefonra optimalizáló technológiát, másrészt egy olyan oktatási alkalmazást, amely 3D oktatási tartalmak létrehozását teszi lehetővé.
Kapcsolódó cikkek
- A UPC ügyfelek is nézhetik az m3D adását
- Indul az első magyar 3D csatorna
- Három dimenzióban elevenednek meg a II. kerület kulturális nevezetességei
- 3D-s technológiai innovációs fejlesztések Debrecenből
- Az Invitelnél is nézhető 3D-ben az Olimpia
- Olimpia 3D-ben
- 3D-s rádióadáson dolgozik a BBC
- 3D-s hordozható LED projektor
- A Fujitsu új virtuális termékszimulátorral jelenik meg
- 3D World: prémium tartalomszolgáltatás az LG-től
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.