Novell Dynamic File Services: költséghatékony és ésszerű adattárolás a felhőben is
„A Novell Dynamic File Services választ nyújt azokra a problémákra, amelyek a vállalatoknál felhalmozódó, hatalmas mennyiségű strukturálatlan adatok kezelésével járnak. Fájlkezelési megoldásunk segítségével a felhasználók a vállalat legfontosabb működési tényezőit figyelembe véve irányíthatják a céges fájltárolást. A Novell Dynamic File Services kiegészíti a meglévő infrastruktúrát, és segít az informatikai szakembereknek a nagy teljesítményű tárolórendszerek hatékonyabb kihasználásában” – mondta el Szittya Tamás, a Magyarországi Képviselet ügyvezető igazgatója.
A termék rugalmasan módosítható szempontok szerint, automatikusan rangsorolja a fájlokat. A kevésbé fontos, illetve ritkábban használt fájlokat átirányítja a drága, nagy teljesítményű, redundáns tárolóeszközökről a költséghatékonyabb tárolási megoldásokra. Ezzel a drágább adattárolókon helyet takarít meg, csökkentve a hardverek, az áramellátás, a légkondicionálás költségeit, valamint leegyszerűsítve a biztonsági mentések elvégzését. A rendszer működése a felhasználók számára észrevétlenül zajlik, így az adatok elérése zökkenőmentes marad: a fájlok vizuálisan továbbra is egyetlen fájlrendszert képeznek, miközben valójában már különböző adattárolási szinteken helyezkednek el.
A Novell Dynamic File Services legfontosabb szolgáltatásai:
· Archiválás felhőalapú tárolással: A vállalatok az Amazon S3, Box, CloudMe vagy Dropbox szolgáltatásokban archiválhatják adataikat az intelligens házirendmotor segítségével, amely azonosítja a belső hálózatokon található, nem strukturált adatokat (fájlokat és mappákat). Az eszköz számos vezető hardvergyártó, például a Dell, az EMC, a HP és a NetApp tárhelyplatformján képes a fájlok felmérésére.
· Nagyobb tárolási hatékonyság többszintű adatokkal: A Dynamic File Services segítségével a vállalatok olyan házirendeket határozhatnak meg, amelyek alapján a nélkülözhetetlen adatok biztonságosabb helyen tárolhatók, a kevésbé fontosak pedig egy másik, előre meghatározott elérési útra helyezhetők át. Az intelligensebb, többszintű adatrendszerekkel így az üzemeltetési költségek is csökkenthetők.
· Web alapú archiválás áttekintése: A rendszergazdák a megfelelőségi követelményekhez igazodva archiválhatják a fájlokat, valamint biztosíthatják, hogy minden művelet nyomon követhető és ellenőrizhető legyen egy esetleges audit esetén.
· Eseményen alapuló emlékeztetők: A rendszergazdák Twitteren és e-mailen keresztül értesítéseket küldhetnek és ütemezhetnek, illetve ellenőrizhetik a felhőben tárolt adatok archiválását. A szakemberek emellett eseményen alapuló emlékeztetőket állíthatnak be, amelyek segítségével a webes felületen az adatok könnyen áttekinthetők vagy visszaállíthatók, illetve az elavult adatok is egyszerűen törölhetők.
A Novell Dynamic File Services már elérhető. További információért kérjük, látogasson el a következő weboldalra: http://www.novell.com/products/dynamic-file-services/
Kapcsolódó cikkek
- Az ASUS AiCloud-dal elkészítheti saját „személyes felhő” tárterületét
- Adobe Creative Cloud: fontos frissítések
- IDC: a mobil- és a felhő-technológia előretörésének éve lesz 2013
- Új szolgáltatást fejlesztett uniós támogatással a KÜRT
- Újabb sikeres SAP-SUSE együttműködés
- A T-Systems Magyarország és a CE On-Demand együttműködése a felhőszolgáltatások területén
- Új Novell megoldás a vállalati és privát mobil eszközök biztonságos használatáért
- A Fujitsu kibővíti flashtároló-portfólióját és -stratégiáját
- Google - a felhők fölött
- FutureZone 2.0: T-Systems és Cisco közös fejlesztések
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.