Vezető amerikai bankok az NSA segítségét kérték a kíbertámadások ellen
Vezető amerikai bankok az elektronikus hírszerzésre szakosodott Nemzetbiztonsági Ügynökséghez (NSA) fordultak segítségért, miután a weboldalaikat sorozatos kíbertámadások érték - közölte a The Washington Post.
A célpontok között szerepelt egyebek között a Bank of America, a PNC, a Wells Fargo, a Citigroup, a HSBC és a Sun Trust. Noha ez egyértelműen nem bizonyítható, amerikai biztonsági szakértők Iránt gyanítják a háttérben.
Noha adatlopás feltehetően nem történt, a túlterheléses támadások próbára tették az érintett bankok internetes szolgáltatását. Noha a megtámadott pénzintézetek a kíberbiztonság szempontjából a magánszektor legjobbjai közé tartoznak, az amerikai kormányzat fontosnak tartja, hogy a védekezésben együttműködjön a gazdasági szereplőkkel.
2010-ben az NSA a Google-nak nyújtott segítséget, miután a számítástechnikai óriást hackertámadások érték, feltehetően Kínából.
A The Washington Post vasárnapi írása szerint az NSA a világ legnagyobb elektronikus hírszerző ügynöksége, amely azonban az elmúlt 20 év során több olyan cégnek is támogatást nyújtott, amely a Pentgaon szoftverbeszállítója.
Kapcsolódó cikkek
- E-mailen terjedő átverés a Football EB-hez kapcsolódóan
- Az amerikai kormány biztonsági figyelmeztetést adott ki a Java programra
- Kockázatos pénzforgalom a közösségi oldalakon
- 2013 a banki trójaiak éve lesz
- Hadat üzent az Anonymous a horvát bankoknak
- Kibertámadások milliói izraeli kormányhonlapok ellen
- 1,5 milliárd forintot szánna a kormány az IdomSoft Zrt. állami tulajdonba vételére
- Megtámadták a TEK honlapját
- Az Anonymous feltörte az olasz rendőrség számítógépes rendszerét
- Oroszország, Kína és Irán a NATO legveszélyesebb ellenfelei a kibertérben
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.