Kína az okostelefonok legnagyobb gyártója
A tárca a távközlés-kutatási akadémiával közösen arról is beszámolt, hogy tavaly összesen 730 ezer kínai alkalmazást tettek elérhetővé az iPhone, az iPod Touch és az iPad platformokon. Kína legnagyobb mobilszolgáltatójának, a China Mobil online Mobil Market elnevezésű platformján az alkalmazások száma elérte a 150 ezret. Kínában eközben 564 millióra emelkedett az internetezők száma, ez azt jelenti, hogy 2012-ben 50,9 millió felhasználóval lettek többen, mint egy évvel korábban.
A mobil internetezők köre 28,1 százalékkal bővült, számuk már 420 millió körül van. A mobiltelefonok a kínai internetezők elsődleges kapcsolódási eszközei a világhálóhoz.
Kapcsolódó cikkek
- Hangvezérléssel, távolból irányítható háztartási eszközök az LG-től
- A Facebook okostelefon-bejelentésére vár a szakma
- Tim Cook: Kína az Apple legnagyobb piaca lesz
- A Huawei a 2013-as CES-en mutatta be legújabb zászlóshajóit
- A Huawei a CES-en mutatta be legújabb készülékét 6,1 hüvelyk átmérőjű kijelzővel
- Xperia Z – Bemutatkozik a Sony legújabb prémium okostelefonja
- 100 PFLOPS teljesítményű szuperszámítógép Kínában
- Szigorúbb internetszabályozás Kínában
- Szigorúbb internetszabályozásról dönthetnek Kínában
- HTC 8S: Újabb Windows Phone 8-as HTC a Vodafone-nál
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.