Kína az okostelefonok legnagyobb gyártója
A tárca a távközlés-kutatási akadémiával közösen arról is beszámolt, hogy tavaly összesen 730 ezer kínai alkalmazást tettek elérhetővé az iPhone, az iPod Touch és az iPad platformokon. Kína legnagyobb mobilszolgáltatójának, a China Mobil online Mobil Market elnevezésű platformján az alkalmazások száma elérte a 150 ezret. Kínában eközben 564 millióra emelkedett az internetezők száma, ez azt jelenti, hogy 2012-ben 50,9 millió felhasználóval lettek többen, mint egy évvel korábban.
A mobil internetezők köre 28,1 százalékkal bővült, számuk már 420 millió körül van. A mobiltelefonok a kínai internetezők elsődleges kapcsolódási eszközei a világhálóhoz.
Kapcsolódó cikkek
- Hangvezérléssel, távolból irányítható háztartási eszközök az LG-től
- A Facebook okostelefon-bejelentésére vár a szakma
- Tim Cook: Kína az Apple legnagyobb piaca lesz
- A Huawei a 2013-as CES-en mutatta be legújabb zászlóshajóit
- A Huawei a CES-en mutatta be legújabb készülékét 6,1 hüvelyk átmérőjű kijelzővel
- Xperia Z – Bemutatkozik a Sony legújabb prémium okostelefonja
- 100 PFLOPS teljesítményű szuperszámítógép Kínában
- Szigorúbb internetszabályozás Kínában
- Szigorúbb internetszabályozásról dönthetnek Kínában
- HTC 8S: Újabb Windows Phone 8-as HTC a Vodafone-nál
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.