Új kereskedelmi fejlesztési vezető a MasterCardnál
forrás: Prím Online, 2013. február 12. 17:55
A MasterCard Europe új kereskedelmi fejlesztési vezetőt nevezett ki Méth András (32) személyében. A budapesti regionális iroda új munkatársaként a szakember fő feladata a kártyaelfogadás fejlesztése illetve a kártyás vásárlás további népszerűsítése, ösztönzése lesz Magyarországon, Horvátországban és Szlovéniában, főleg olyan partnereknél, ahol nincs jelenleg kártyaelfogadás vagy alacsony mértékű. A továbbiakban Méth András felel az elektronikus díjfizetési megoldások fejlesztéséért is.
Méth András felelősségi köréhez tartozik továbbá a magyar internetes kereskedelem kártyás fizetésre eső részarányának növelése, a lakossági szolgáltatók (energia, tv, telefon, internet) felé fizetendő díjak gyors, kényelmes és biztonságos fizetési megoldásainak fejlesztése és elterjesztése.
„Magánemberként is nagyon fontosnak tartom az elektronikus fizetés terjedését és használatát. Ahol csak tehetem, én is kártyával fizetek, mert kényelmesebbnek és biztonságosabbnak tartom, mint a készpénzt. Célom, hogy a kártyás fizetések részaránya növekedjen a hozzám tartozó országokban, így Magyarországon is” – mondta Méth András.
A szakember diplomáját a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján szerezte. 2005. óta médiafelületek értékesítésében, valamint bevétel-fejlesztés területén szerzett tapasztalatokat az FMCG szektorban. A Tesco megbízott bevétel fejlesztési vezetőjeként öt fő üzletágban (instore, outdoor, adatértékesítés, online és btl) tevékenykedett. Méth András szakmai pályafutását médiavonalon, a Radiocafénál kezdte, ahol értékesítési menedzserként többek között a direkt szpot valamint pr hirdetések értékesítéséért felelt, később az Est Media Group key account menedzsereként is dolgozott.
„Magánemberként is nagyon fontosnak tartom az elektronikus fizetés terjedését és használatát. Ahol csak tehetem, én is kártyával fizetek, mert kényelmesebbnek és biztonságosabbnak tartom, mint a készpénzt. Célom, hogy a kártyás fizetések részaránya növekedjen a hozzám tartozó országokban, így Magyarországon is” – mondta Méth András.
A szakember diplomáját a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján szerezte. 2005. óta médiafelületek értékesítésében, valamint bevétel-fejlesztés területén szerzett tapasztalatokat az FMCG szektorban. A Tesco megbízott bevétel fejlesztési vezetőjeként öt fő üzletágban (instore, outdoor, adatértékesítés, online és btl) tevékenykedett. Méth András szakmai pályafutását médiavonalon, a Radiocafénál kezdte, ahol értékesítési menedzserként többek között a direkt szpot valamint pr hirdetések értékesítéséért felelt, később az Est Media Group key account menedzsereként is dolgozott.
Kapcsolódó cikkek
- Vezetőváltás a rEVOLUTION Software-nél
- A Dell új partnereszközzel ünnepli PartnerDirect EMEA ötödik évfordulóját
- Rózsa Iván lesz a Magyar Telekom kommunikációs igazgatója
- Kovács Zsolt az MPVI Zrt. új vezérigazgatója
- Elfogadták a negyedik mobilszolgáltató vezetőinek lemondását
- SAP: Új vezető a régió élén
- Januártól új struktúrában működik a Telenor kereskedelmi részlege
- Új felsővezető a Magyar Telekomnál
- Távozik a Magyar Telekom marketing és vállalati kommunikációs igazgatója
- Vezető tanácsadói kinevezés a Morpho Communications-nél