HITA: virtuális híd kötötte össze Párizst és Budapestet
A francia szervezők első alkalommal biztosították az érdeklődő cégek számára az online bekapcsolódás lehetőségét. A HITA segítségével magyar cégek is részt vehettek a tárgyalásokban egy speciális szoftver alkalmazásával.
A HITA székházából az érdeklődő hazai szervezetek térítésmentesen csatlakozhattak. Az online megbeszélésekben három magyar cég vett részt, amelyek 22 tárgyalást tudtak lebonyolítani. A vállalatok kedvezőnek értékelték az utazási és szállásköltségek megtakarításával, idő- és költségkímélően lebonyolítható angol nyelvű tárgyalásokon való részvétel lehetőségét - jelezte közleményében a HITA.
Tavaly csaknem 40 ország 1600 tárgyaló partnere 9500 tárgyalást bonyolított le az eseményen. A rendezvény multiszektorális, egyebek mellett az informatika és távközlés, a vegyipar, az elektronika, az energia, a robotika, a web alkalmazások, valamint a biotechnológia ágazatok szereplői érintettek.
Kapcsolódó cikkek
- Mit ígér idén a Mobile World Congress?
- Mobileszközök és egységes hozzáférés vállalati környezetben
- Új d-link smartbeam router cloud funkciókkal, minden Wi-Fi igényre
- Cisco Connect 2013: a megújuló Cisco Expo központi témája a jövő vállalata
- Wi-Fi bővítés egyszerűen
- Létrejött a Nemzeti Távközlési Gerinchálózat
- Tito titkos vezetéke vinné a szélessávú internetet a horvát szigetekre
- D-Link újdonságok a CES-en
- WiFi Channel Scanner
- Nincs forrás IT-eszközökre: az ingyenes megoldások használata miatt nehéz a rendszergazdák élete
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.