A Dell bejelentette Fluid Data architektúrára épülő DR4100 biztonsági mentési és visszaállítási megoldását
A Dell bemutatta a Fluid Data architektúrára épülő, következő generációs, lemezes biztonsági mentési megoldását, amelynek segítségével a felhasználók hatékonyabban felügyelhetik a vállalati adatok biztonsági mentését és visszaállítását, mindemellett csökkenthetik a kapcsolódó költségeket.
Az új, nagy teljesítményű Dell DR4100 lemezes biztonsági mentési megoldás a Dell beépített deduplikációs és tömörítési technológiáinak köszönhetően lehetővé teszi, hogy a felhasználók akár tizenötöd részére csökkentsék a biztonsági mentéshez szükséges tárhely méretét. A Dell biztonsági mentési megoldásának legújabb fejlesztésében merevlemez polcokkal növelhető a tárhelykapacitás, és fejlettebb adathelyreállítás válik lehetővé a még hatékonyabb "több helyről - egy helyre" (many-to-one) replikációs képességgel. A különböző biztonsági mentési szoftverekkel való együttműködést számos minősítés tanúsítja.
Kapcsolódó cikkek
- SIMS rajongóknak limitált Dell notebook, csak Magyarországon
- 9 tipp a biztonságos netezéshez
- Michael Dell és a Silver Lake felvásárolja a Dell-t
- Két új 1080p modell a Dell XPS 13 Ultrabook sorozathoz
- Új, terhelés-optimalizált vállalati IT megoldások a Delltől
- A Dell új partnereszközzel ünnepli PartnerDirect EMEA ötödik évfordulóját
- A Dell válasza az informatika új korszakának kihívásaira
- Szerkezetátalakítással új piacokat nyitott meg a Dell
- Stampede szuperszámítógép Intel Xeon és Intel Xeon Phi processzorokkal
- Biztonsági megfigyelő rendszer az EVOLVE-tól
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.