Átalakult az LNX
Kovács Attila, 2000. július 13. 12:36
2000. július elsejével új vállalati struktúrát vezetett be az LNX Kft. A korábbiakban technológiák köré szerveződő üzletágakkal, központosított értékesítési szervezettel működő rendszert egy rugalmasabb, a mindenkori piaci viszonyokat leképező, még inkább ügyfélorientált front office - back office szerkezet váltotta fel.
Az LNX vevőkörét négy piaci szegmens - állam- és közigazgatás; pénzügyi szolgáltatók; infokom és közművek; ipar, kereskedelem -képezi le. A front office-ok a piaci szegmenseknek felelnek meg, az adott szegmens ügyfeleitől vállalnak fel munkákat, amelyek megvalósítását a back office-ok végzik. A szakmai területek szerint rendezett, tudásközpontként működő, tervező és kivitelező szakemberekből álló back office-ok gondozzák, fejlesztik az adott területre vonatkozó szaktudást, és biztosítják azt kellő mennyiségben és minőségben, a kellő időben. A struktúra harmadik szintjét továbbra is a cégszintű irányításért, illetve szolgáltatásokért felelős egységek képezik. Jaskó István, az LNX PR/marketing igazgatója szerint a cég új struktúrájának bevezetése zökkenőmentesen halad, az idei évre tervezett 5,8 milliárd forintos árbevétel első féléves időarányos részét az LNX több mint 8%-kal túlteljesítette.
Kapcsolódó cikkek
- A Yahoo számokkal bizonyítja, hogy alacsony a Microsoft ajánlata
- KÜRT: sikeres kuvaiti biztonsági intelligencia projekt
- Megvenné a VIA-t az nVidia?
- Magyar Telekom: 74 forintos osztalékjavaslat
- Az Avid erősíti online ügyfélszolgálatát
- S&P: negatív figyelőlistán a Deutsche Telekom
- A BMC Software megvásárolja a BladeLogicot
- Gondban a Siemens
- A DT 20 százalékot szerez az OTE görög távközlési cégben
- A Ricoh újra a fenntartható vállalatok 100-as listáján