Átalakult az LNX

Kovács Attila, 2000. július 13. 12:36
2000. július elsejével új vállalati struktúrát vezetett be az LNX Kft. A korábbiakban technológiák köré szerveződő üzletágakkal, központosított értékesítési szervezettel működő rendszert egy rugalmasabb, a mindenkori piaci viszonyokat leképező, még inkább ügyfélorientált front office - back office szerkezet váltotta fel.
Az LNX vevőkörét négy piaci szegmens - állam- és közigazgatás; pénzügyi szolgáltatók; infokom és közművek; ipar, kereskedelem -képezi le. A front office-ok a piaci szegmenseknek felelnek meg, az adott szegmens ügyfeleitől vállalnak fel munkákat, amelyek megvalósítását a back office-ok végzik. A szakmai területek szerint rendezett, tudásközpontként működő, tervező és kivitelező szakemberekből álló back office-ok gondozzák, fejlesztik az adott területre vonatkozó szaktudást, és biztosítják azt kellő mennyiségben és minőségben, a kellő időben. A struktúra harmadik szintjét továbbra is a cégszintű irányításért, illetve szolgáltatásokért felelős egységek képezik. Jaskó István, az LNX PR/marketing igazgatója szerint a cég új struktúrájának bevezetése zökkenőmentesen halad, az idei évre tervezett 5,8 milliárd forintos árbevétel első féléves időarányos részét az LNX több mint 8%-kal túlteljesítette.
Kulcsszavak: LNX +céginfo

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01