ConnectMedia: új üzleti digitális médiaszolgáltatás
Az Antenna Hungária ConnectMedia márkanéven vezeti be a piacra új üzleti digitális médiaszolgáltatásait. Első lépésként az AH a legmodernebb technológiai megoldások alkalmazásával elindította nagy kapacitású, internetes tartalomtovábbító hálózatát.
A klasszikus lineáris műsorterjesztésen túl az elmúlt években egyre inkább terjednek azok a szolgáltatások is, amelyek az audiovizuális tartalomfogyasztást igény szerinti időben - on-demand - és különböző eszközökön - multi-screen - teszik lehetővé. Az Antenna Hungária és anyavállalata, a TDF is elindította azokat a fejlesztéseket, amelyek képessé teszik az új digitális médiaterjesztési igények kiszolgálására.
www.connectmedia.hu
Kapcsolódó cikkek
- A UPC ügyfelek is nézhetik az m3D adását
- Jelentősen bővültek a MinDig TV Extra vételi lehetőségei Pécsett
- Bővülnek a digitális földfelszíni televíziós szolgáltatások vételi lehetőségei Győr-Moson-Sopron megyében
- Október végén elindul az analóg műsorszóró hálózatok lekapcsolása
- Frekvenciacserék tizenegy digitális földfelszíni televíziós adónál
- Sikeresen vizsgázott az Antenna Hungária rendszere az olimpián
- Olimpia HD minőségben, kódolatlanul a T-Home tévészolgáltatásain
- Jelentős fejlesztések a digitális földfelszíni televíziós szolgáltatásban
- Digitális átállás tesztprogramot indít az NMHH
- Véget ért az analóg műholdas műsorszórás korszaka Németországban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.