A legjobb ötleteket megvalósítja a Magyar Telekom
A Magyar Telekom a Deutsche Telekommal együttműködve keresi a legkiemelkedőbb hazai ötleteket a február 22-én meghirdetett nemzetközi innovációs versenye, a Telekom Innovation Contest keretében. Pályázni öt kategóriában lehet: digitális otthon, kommunikációs szolgáltatások, energia, virtuális platform, felhőalapú szolgáltatások.
„A Magyar Telekom innovációs tevékenysége szerteágazó, az új ötletek felkutatására és felkarolására mindig is nagy hangsúlyt fektettünk. Abban is egyedülálló ez a nemzetközi verseny, hogy nem csupán kiválasztunk egy ötletet, hanem életre is keltjük az elképzelést, az ötlettől a termék piaci bevezetéséig szakértő segítséget és jelentős erőforrásokat biztosítunk.
– mondta Pataki Róbert, a Magyar Telekom innovációért felelős vezérigazgató-helyettese.
A magyar pályázatok előszűrését követően, a legjobbnak talált ötletek mérik össze erejüket a Kitchen Budapestben, a Magyar Telekom innovációs és startup inkubációs laborjában. Közülük a legjobbak vehetnek részt a Berlinben megrendezése kerülő nemzetközi döntőn, ahol eldől, mely ötletet kelti életre a Deutsche Telekom csoport. A Magyar Telekom egyéni pályázók, diákok, csapatok és startup-ok jelentkezését egyaránt várja.
A pályázók március 31-ig adhatják le pályázataikat a www.telekom-innovation-contest.com oldalon.
Kapcsolódó cikkek
- 4G-ben és mobil tartalomszolgáltatásban is erősít idén a Magyar Telekom
- Hacker-csalikat rakott ki a a Deutsche Telekom a kibertámadások ellen
- Az ELTE csapata nyerte a BeeSmarter 24 órás Mobil Programozó Csapatversenyt
- Kreatív pályázat és nemzetközi minősítés diákoknak
- Ötven forintos osztalékot javasol a Magyar Telekom
- Nyereséggel, magasabb bevétellel zárta 2012-t a Magyar Telekom
- Infokommunikációs kutatás-fejlesztési ernyőprojektek a Magyar Telekomnál
- DELFIN Díjra pályázhatnak a felelősen működő magyar vállalatok
- InnoMax Díj: Március 10-ig lehet még pályázni az Invitel innovációs Díjára
- A Telekom Csoport nemzetközi innovációs versenyt hirdet
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.