A Neostratus felhőszolgáltatói központot hoz létre a közel-keleten
A 4,5 éves európai üzleti múlttal rendelkező volt CE On-Demand, most Neostratus, a közel-keleti és afrikai régióban terjeszkedik tovább, kihasználva a térség adta üzleti lehetőségeket és a felhőszolgáltatások iránti megnövekedett keresletet.
A Neostratus egy helyi távközlési céggel, az Orixcommal kötött stratégiai együttműködés keretében Dubaiban hozza létre felhőszolgáltatói központját, hogy onnan szolgálja ki a Közel-Keletről érkező megrendeléseket. A helyi szolgáltatásnak köszönhetően a viszonteladó partnerek sajátmárkás szolgáltatásként tudják majd kínálni az Iaas és Saas szolgáltatásokat, a régióból hosztolva, megszokott márkanevek alatt.
A térségre a jól kiépített de kihasználatlan technológiai infrastruktúra és a fejlődő vállalkozói szellem jellemző. A Neostratus által nyújtott testreszabott felhőszolgáltatások és gyors piacraviteli modellek a feltételezések és pozitív piaci visszajelzések szerint vonzó üzleti modellt jelentenek majd a távközlési cégeknek és rendszerintegrátoroknak egyaránt.
A térség ICT érettségét vizsgáló Pyramid Research adatai alapján csak a felhő-alapú email szolgáltatás évi 400 millió dolláros piacot jelent. Ugyanakkor a felmérés azt is kiemeli, hogy a felhőszolgáltatások elterjedésének legnagyobb gátja a szakértelemhiány lesz a közel-keleti KKV-k körében.
Soós Tamás, a Neostratus vezérigazgatója ezzel kapcsolatban elmondta: “A Közel-Keleten rendkívül fókuszált gazdasági fejlődés tapasztalható: az ambíciózus kis- és középvállalkozói réteg nagyon fogékony az integrált felhőszolgáltatások iránt. Rendkívül pozitív visszajelzéseket kaptunk a térségben működő távközlési cégektől, az Arab Emirátusoktól kezdve Ománon, Bahrainen, Kuwaiton át Szaúd-Arábiáig. Nemcsak a termékportfóliónkat tartják érdekesnek, hanem azt a kiegészítő szolgáltatásunkat is, amellyel a szolgáltatás piacra vitelét segítjük partnereink saját ügyfelei körében. Bízunk benne, hogy a terjeszkedéssel nem csak mi érünk el kereskedelmi sikert, de egyben a térség informatikai fejlődéséhez is hozzájárulunk.”
Kapcsolódó cikkek
- Az ASUS AiCloud-dal elkészítheti saját „személyes felhő” tárterületét
- NetIQ CloudAccess : Egypontos bejelentkezés felhőalapú környezetekben
- ERP felhőben
- MT: Felhő alapú mobil alkalmazás készítő KKV-knak
- Az állami szektor nem használja ki a felhőalapú megoldások előnyeit
- Nem ismerik a KKV-k a felhőt
- Novell Dynamic File Services: költséghatékony és ésszerű adattárolás a felhőben is
- Adobe Creative Cloud: fontos frissítések
- IDC: a mobil- és a felhő-technológia előretörésének éve lesz 2013
- Új szolgáltatást fejlesztett uniós támogatással a KÜRT
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.