Nem a fiatal korosztály lóg a legtöbbet a Facebookon
A Nagy Hazai Közösségi Teszt keretében a Microsoft közzétette eredményeit arra vonatkozóan, hány év az átlag életkor a Facebook-használók körében. Az eredmények nem a sztereotípiákat igazolják.
Azt gondolnánk, főleg a tinik és a fiatalabb korosztály lóg a közösségi oldalon, pedig valójában jócskán rájuk vernek az „érettebbek”. A Microsoft felmérése szerint a Facebook-használók átlagéletkora 47 év, ami az X generáció tagjait jelenti.
Az sem elhanyagolható adat, hogy a magyar lakosság majdnem fele facebookozik, körülbelül 4,4 millióra tehető a hazai felhasználók száma, ebből 2800 felhasználó adatai szolgáltak a kutatás alapjául.
Az eredményekből kiderül, hogy a magyar közösségi média közönség nagyon aktív, hiszen több mint 1 milliárd fotót osztottak meg másokkal, a napi adatokat tekintve pedig 1659-et.
A videók is elég népszerűek, összesen 3860 videót tettünk közé az oldalon, ami 65 másfél órás filmnek megfelelő hosszúságot jelent. Naponta átlagosan 9 videót osztunk meg ismerőseinkkel. Az összes eddig feltöltött videó megtekintése nem kevesebb, mint 20 évet venne igénybe.
A fotóalbumokat is szeretik a magyar felhasználók, összesen 76961 albummal rendelkezünk, ami azt jelenti, hogy ha valódi albumokra rendeznénk a képeket, és egymás mellé helyeznénk őket, 385 kilométer hosszú lenne.
Ismerősök terén sem állunk rosszul: átlagosan 476 ismerősünk van, és – ahogy az adatok rávilágítanak – egyre több köztük az idősebb korosztályból való aktív netpolgár.
Forrás: Netkutatások.hu
Kapcsolódó cikkek
- Popkulturális játék lett a legjobb magyar diák startup vállalkozás!
- Ilyen lesz a Facebook Home?
- Hogy zajlik nálunk a mobilköltés?
- Személyes adatok a Facebookon – Európa vs. USA
- Mi ösztönzi az online követőket?
- Az amerikai felnőttek többet SMS-eznek vezetés közben
- A Facebook is az okostelefonpiacon próbál szerencsét?
- Microsoft YouthSpark: A változás első 99 szikrája
- Videón a Windows Blue
- 3 Facebook alkalmazás Windows Phone-ra
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.