Nem a fiatal korosztály lóg a legtöbbet a Facebookon
A Nagy Hazai Közösségi Teszt keretében a Microsoft közzétette eredményeit arra vonatkozóan, hány év az átlag életkor a Facebook-használók körében. Az eredmények nem a sztereotípiákat igazolják.
Azt gondolnánk, főleg a tinik és a fiatalabb korosztály lóg a közösségi oldalon, pedig valójában jócskán rájuk vernek az „érettebbek”. A Microsoft felmérése szerint a Facebook-használók átlagéletkora 47 év, ami az X generáció tagjait jelenti.
Az sem elhanyagolható adat, hogy a magyar lakosság majdnem fele facebookozik, körülbelül 4,4 millióra tehető a hazai felhasználók száma, ebből 2800 felhasználó adatai szolgáltak a kutatás alapjául.
Az eredményekből kiderül, hogy a magyar közösségi média közönség nagyon aktív, hiszen több mint 1 milliárd fotót osztottak meg másokkal, a napi adatokat tekintve pedig 1659-et.
A videók is elég népszerűek, összesen 3860 videót tettünk közé az oldalon, ami 65 másfél órás filmnek megfelelő hosszúságot jelent. Naponta átlagosan 9 videót osztunk meg ismerőseinkkel. Az összes eddig feltöltött videó megtekintése nem kevesebb, mint 20 évet venne igénybe.
A fotóalbumokat is szeretik a magyar felhasználók, összesen 76961 albummal rendelkezünk, ami azt jelenti, hogy ha valódi albumokra rendeznénk a képeket, és egymás mellé helyeznénk őket, 385 kilométer hosszú lenne.
Ismerősök terén sem állunk rosszul: átlagosan 476 ismerősünk van, és – ahogy az adatok rávilágítanak – egyre több köztük az idősebb korosztályból való aktív netpolgár.
Forrás: Netkutatások.hu
Kapcsolódó cikkek
- Popkulturális játék lett a legjobb magyar diák startup vállalkozás!
- Ilyen lesz a Facebook Home?
- Hogy zajlik nálunk a mobilköltés?
- Személyes adatok a Facebookon – Európa vs. USA
- Mi ösztönzi az online követőket?
- Az amerikai felnőttek többet SMS-eznek vezetés közben
- A Facebook is az okostelefonpiacon próbál szerencsét?
- Microsoft YouthSpark: A változás első 99 szikrája
- Videón a Windows Blue
- 3 Facebook alkalmazás Windows Phone-ra
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.