Okos zármegoldás Budapest legzöldebb irodaházában
Elektromechanikus zárak használatával csökkenti energiafogyasztását a február végén hivatalosan is átadott Green House zöld irodaház. Az ASSA ABLOY megoldásával felszerelt irodaházi ajtók egyszerre funkcionálnak tűzgátló, vészkijárati és normál beléptető pontként úgy, hogy alapesetben semmilyen áramfogyasztást nem generálnak, amely éves szinten több százezer forint megtakarítást jelent.
Rugalmasság és szakértelem a telepítésben is
A 18 milliós projekt keretében az elektromechanikus zárak mellett csúszósínes ajtócsukókkal és automata forgóajtókkal szerelték fel Budapest egyik legzöldebb irodaházát, illetve az épületen belüli belépési jogosultságokat kezelő főkulcsrendszert is a skandináv anyavállalatú ASSA ABLOY alakította ki. „A főkulcsrendszer kialakításában rendkívül praktikus volt, hogy az ASSA ABLOY többféle megoldást is kínált különböző árkategóriákban. Emellett jelentősen megkönnyítette a dolgunkat, hogy az alapkiépítést követően az ASSA ABLOY szakemberei állandó rendelkezésre állással segítették a főkulcsrendszer bérlők igényeire szabott kialakítását” – emelte ki Deák Attila. – „Emellett piaci kapcsolataik révén a forgóajtók telepítése kapcsán felmerült nehézségeket is rendkívül gyorsan és rugalmasan megoldották, ami nem kis előnyt jelent egy ilyen kaliberű projektnél” – tette hozzá a szakember.
Kapcsolódó cikkek
- Fesd a várost zöldre! Új városépítő játék
- Minden virtuális fáért cserébe egy igazit ültet a WWF
- Újrahasznosítják a ritkaföldfémeket az elektronikai cikkekből Japánban
- A Fujitsu Eco Track segíti a környezeti szempontból optimális működést
- E-számlával startol a Papírmentes Nap
- Ivóvizet "fakaszt" a reklámtábla
- Megtérül a fenntarthatóság
- Az év legzöldebb irodaházába költözött az XAPT
- A zöld termékek eladása már a teljes értékesítés fele a Philipsnél
- DELFIN Díjra pályázhatnak a felelősen működő magyar vállalatok
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.