Digital Day 2013: reklámozás a többplatformos környezetben
Május 14-én tartják Belgrádban az IAB Digital Day 2013-at, mely idén a modern mobilkorszak, a többplatformos környezet és aktuális trendek köré szerveződik.
A Digital Day 2013 fókuszában idén a modern mobileszközök és a multitasking trendek állnak. Május 14-én, Belgrádban a különféle platformokon való hirdetések lehetőségeit aknázzák ki.
Az egyik fontos kérdés, vajon a felhasználók hogyan viszonyulnak a digitális, többplatformos környezethez, a másik lényeges pont pedig, hogy a márkák hogyan képesek megfelelően kommunikálni célcsoportjukkal, akik túl sok információt dolgoznak fel több felületen egyidejűleg – legyen szó TV-ről, laptopról, táblagépről, mobilról stb.
Számos neves előadó színvonalas előadása várja az érdeklődőket. Bővebb információk és a jegyárak a hivatalos oldalon tekinthetők meg. Három fő feletti részvétel esetén 10% kedvezményt biztosítanak az árból.
A részletes program az alábbi linken tekinthető meg.
Kapcsolódó cikkek
- Galaxy S3 és Lumia 920 egy reklámban
- Firefox mobil operációs rendszer
- Reklámtorta 2012 – ki hasította magának a legnagyobb szeletet?
- Hogy zajlik nálunk a mobilköltés?
- A PC játékok még mindig hódítanak
- A digitális reklámpiac 14%-kal nőtt 2012-ben
- Star Trek logó a londoni éjszakában [Videó]
- A Telekom minden mobil ügyfele számára jóváírást biztosít a kialakult hóhelyzet miatt
- Megérkezett a Galaxy S IV
- Testközelben a HTC One
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.