Digital Day 2013: reklámozás a többplatformos környezetben
Május 14-én tartják Belgrádban az IAB Digital Day 2013-at, mely idén a modern mobilkorszak, a többplatformos környezet és aktuális trendek köré szerveződik.
A Digital Day 2013 fókuszában idén a modern mobileszközök és a multitasking trendek állnak. Május 14-én, Belgrádban a különféle platformokon való hirdetések lehetőségeit aknázzák ki.
Az egyik fontos kérdés, vajon a felhasználók hogyan viszonyulnak a digitális, többplatformos környezethez, a másik lényeges pont pedig, hogy a márkák hogyan képesek megfelelően kommunikálni célcsoportjukkal, akik túl sok információt dolgoznak fel több felületen egyidejűleg – legyen szó TV-ről, laptopról, táblagépről, mobilról stb.
Számos neves előadó színvonalas előadása várja az érdeklődőket. Bővebb információk és a jegyárak a hivatalos oldalon tekinthetők meg. Három fő feletti részvétel esetén 10% kedvezményt biztosítanak az árból.
A részletes program az alábbi linken tekinthető meg.
Kapcsolódó cikkek
- Galaxy S3 és Lumia 920 egy reklámban
- Firefox mobil operációs rendszer
- Reklámtorta 2012 – ki hasította magának a legnagyobb szeletet?
- Hogy zajlik nálunk a mobilköltés?
- A PC játékok még mindig hódítanak
- A digitális reklámpiac 14%-kal nőtt 2012-ben
- Star Trek logó a londoni éjszakában [Videó]
- A Telekom minden mobil ügyfele számára jóváírást biztosít a kialakult hóhelyzet miatt
- Megérkezett a Galaxy S IV
- Testközelben a HTC One
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.