A vállalatok nagy része nem használ eszközmenedzsment klienst
A Kaspersky Lab és a B2B International közös felméréséből kiderült, hogy a vállalatok 30 százaléka még mindig nem használ modern és automata kliens eszközöket. Más szóval a vállalatok nagy része még mindig automatizált alkalmazásrendszerek nélkül kezeli és frissíti szoftvereit, hardvereit és operációs rendszereit, amelynek hiánya nagyban lelassítja és megnehezíti az informatikai folyamatokat.
Az ilyen kiépített rendszerek képesek távolról telepíteni és frissíteni a vállalat operációs rendszereit, munkaállomásokon kívül is. Ennek ellenére ezzel a technológiával a vállalatok csupán 42 százaléka rendelkezik. Továbbá a vállalatok 50 százalékánál - ahol már használnak eszközmenedzsment klienst - még mindig nem automatikusak az ellenőrzési és telepítési folyamatok. Ellenben a világ vezetői vállalatainak 51 százaléka már rendelkezik olyan automatikus technológiákkal, mint a vállalati hardverek nyomkövető rendszerei, valamint az automatikus frissítési és telepítési rendszerekkel.
Kapcsolódó cikkek
- Kaspersky Internet Security 2013: 100%-os védelem
- Kaspersky védelem a Ferrarinak
- Megjelent az első célzott támadás Androidon
- Skype-on keresztül hálóznak be a hackerek
- A Kaspersky Lab megerősítette a Spamhaust ért kibertámadás tényét
- Stratégiai megállapodást kötött a Kaspersky Lab és az INTERPOL a kiberbűnözés ellen
- 132 millió sérülékenység, több mint 11 millió asztali számítógépen
- Maradj védve! – A Kapersky Lab új vállalati védelmi rendszere
- Kaspersky-csúcsértekezlet: új veszélyek leselkednek a kibertérben
- Vörös Október: 5 éve tartó kiberkémkedési hullám támadja a diplomáciai és kormányzati intézményeket
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.