NISZ: Megjelent a GSM-R projekt megvalósítását célző második pályázat
A Kormány 2012. novemberi döntésében a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt-t (NISZ Zrt.) jelölte meg a GSM-R rendszer megvalósítójának és a projekttel összefüggő támogatás kedvezményezettjének. A projekt célja, hogy megteremtse a nemzetközi vasúti forgalom átjárhatóságát, valamint növelje a közlekedés biztonságát és hatékonyságát. A döntés alapján a NISZ Zrt. hatáskörébe tartozik a tervezésre, a kiépítésre és az implementációra vonatkozó közbeszerzési eljárás lebonyolítása.
Az „Optikai kábelhálózat szállítása” közbeszerzési eljárás kiírásának értelmében a nyertes pályázónak a GSM-R projekt beruházása keretében, a hurokzárások kettős nyomvonalát is figyelembe véve, 1091 km nyomvonalhosszban, bázisállomások és állomásépületek átviteltechnikai helyiségeinek leágazásaihoz kell kiépítenie. A hálózat szállítása optikai rendezők között telepített, mérési dokumentumokkal rendelkező kábelekre vonatkozik.
A rendszer megvalósításával összefüggő első pályázati kiírás - a „Rendszerintegráció és GSM-R rendszer szállítása” - tekintetében jelenleg a NISZ Zrt. a 2013. március 4–én megjelölt három pályázóval, a Kapsch CarrierCom Kft. és MVM Ovit Országos Villamostávvezeték Zrt.-vel, a Nokia Siemens Networks Telekommunikációs Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.-vel, valamint a SELEX Electronic Systems S.p.A. és Huawei Technologies Híradástechnikai Kft-vel folytat tárgyalásos eljárást, melynek lezárására és a nyertes pályázóval a szerződés megkötésére várhatóan a tervek szerint 2013. első félévében kerülhet sor.
Kapcsolódó cikkek
- Ötletversenyt hirdet az SAP
- Távirányítású kerekesszék és gyerek biciklifék a SUU sztárjai
- Álommunkára keres fiatal jelentkezőt a Sharp
- A jövő magyar hightech világsikereire vadásznak
- Fedezd fel ma a holnap megoldásait! - a legjobb M2M megoldásokat díjazta a Telenor
- Vizuális étlap nyerte a startup versenyt
- Honlapátalakító pályázatot hirdet a SAKKOM
- A legfrissebb filmes pályázati kiírások a Facebook-on
- Már lehet szavazni a Facebookon az InnoApps alkalmazásokra
- A legjobb ötleteket megvalósítja a Magyar Telekom
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.