15 GB egységes tárhely a Google-től
A Google összevonja szolgáltatásait (Gmail, Google+, Drive) oly módon, hogy ezentúl szabadon garázdálkodhatnak a felhasználók a rendelkezésre álló 15 GB ingyenes tárhellyel.
Eddig ezen a mennyiségen osztozott a három szolgáltatás. A Gmail birtokolta a legtöbbet, 10 GB-ot, a Google+ és a Drive osztozott a maradék 5 GB-on. Ennek azonban vége, ugyanis a Google úgy döntött, egyesíti a tárhelyeket, és ezentúl a felhasználók szabadon dönthetnek arról, mire használják fel az összesen 15 GB-nyi kapacitást.
Ennek megfelelően frissítik a Google Drive tárhely felületét is. Itt egy kördiagramon látható, mennyi szabad helyünk van még, valamint azt is, hogy mennyiért juthatunk újabb helyekhez. 25 GB-hoz már havi 2,49 dollárért, 4,99 dollárért (1150 Ft) pedig már 100 GB-nyi tárhelyet kapunk.
Ezzel a fejlesztéssel a Google Drive lett az első a felhőalapú szolgáltatások közül, ugyanis 15 GB-nyi tárhelyet egyetlen hasonló megoldás sem kínál ingyen. Bár a változtatások még nem léptek életbe, a következő hetekben fokozatosan élesítik majd.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Villámgyors nagyvállalati rendszerek a felhőből
- Újabb SUSE-Dell együttműködés: egyszerűen telepíthető vállalati felhők
- Automatikus kapcsolás a felhőhöz
- Magyarországon is elérhető az LG felhő alapú szolgáltatása, az LG Cloud
- Új felületet kap a Google Maps
- GE: stratégiai befektetés a felhőbe
- A Google folyton fejleszt – új közösségi funkciókat adott a Drive-hoz
- Egyetemi felhőtrendek
- A Google+ révén akár 50 YouTube csatornát is kezelhetünk
- Gmail a kezdetektől
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.