Megújult a Flickr
Miután a Yahoo felvásárolta a Tumblrt, kiadott egy nagyobb frissítést a Flickrhez is. Többek között átalakult a felület, valamint 1 terrabyte ingyen tárhelyet is biztosítanak a felhasználóknak.
A Yahoo mostani frissítésével az egyetlen olyan szolgáltatóvá vált, aki ekkora tárhelyet kínál ingyenesen felhasználóinak. Ezzel akár 500 ezer képet is tárolhatnak egy felületen.
A felület is jelentősen megváltozott. Sokkal vizuálisabbá vált, a fő hangsúly a képekre került át. Az elrendezés is megváltozott, valamint kevesebb lett a szöveges rész. Így összhatás szempontjából kellemes élményt nyújt.
Minden képhez tartozik egy megosztás gomb is, amellyel kedvenc közösségi oldalaikon is közzétehetik fotóikat. Emellett diavetítés funkcióval is bővült a paletta, amellyel a képek sokkal látványosabban, teljes képernyőn jelennek meg.
És nem csak az asztali változat kapott frissítéseket, az androidos alkalmazás is átalakult. Az új verzió lényegében az iOS kiadásokhoz alkalmazkodik. Itt is a képközpontú felhasználói felület dominál. Eltűnt a vakító fehér háttér, helyette képek jelennek meg.
Marissa Mayer, a Yahoo vezérigazgatója elmondta, hogy azt szeretnék a Flickrt újra fantasztikussá varázsolni.
Forrás. Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Az Android a táblagép piacon is ráverhet az iOS-re
- A Yahoo megveszi a Tumblr blogplatformot
- A Samsung termeli az Android profit 95%-át
- A Windows Phone lekörözte a BlackBerryt
- Közelíti az egymilliárdot az Android-telepítések száma
- A Yahoo! ejtené a Microsoftot és a Google-lal akar szövetkezni
- Változások a Play Store Android verziójában
- 15 GB egységes tárhely a Google-től
- Gyengén indul a Facebook Home
- Már PC-re is elérhető a Viber
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.