Új honlapot indított a Nikon
A Nikon Europe ma bejelentette új webhelyének elindítását. Az elődjéhez képest teljesen újratervezett oldalakon felhasználóbarát termékkeresés és vonzó vizuális elemek segítik a látogatókat a Nikon világának megismerésében. Az új webhely már 26 nyelven elérhető, 36 piacot lefedve Európától Dél-Afrikáig.
MINDENT TUD A NIKONRÓL
„Webhelyünk a Nikonnal kapcsolatos információk meghatározó forrása. Amikor új termékeket dobunk piacra, akkor naponta akár 7–8 millióan is ellátogatnak hozzánk” – mondta Danielle Walsh, a Nikon Europe interaktív marketing igazgatója. „Azért volt szükség a teljes újratervezésre és fejlesztésekre, hogy kielégíthessük a lehető legszélesebb közönség igényeit. Akár első kompakt fényképezőgépének megvásárlására készül valaki, akár már élvonalbeli, profi fotósként tevékenykedik, az új webhely értelemszerű navigációval teszi elérhetővé az általa keresett információt.”
SOK FUNKCIÓ, REMEK ELÉRHETŐSÉG
Az új webhely a Nikon VAGYOK marketingkampány vizuális esztétikájának és designelemeinek felhasználásával készült, így egységesebbé teszi a Nikon webes jelenlétét. A látogatók a korábbinál több funkciót használhatnak az oldalakon.
A termékinformáció könnyen elérhető; értelemszerű navigáció és egyszerű eszközök segítik a termékek összehasonlítását és kiválasztását. A termékek szűrhetők és rendezhetők; a mintaképek és a termékek fő funkcióit bemutató videók pedig egyértelműen bemutatják a látogatók számára, hogy mire képes az adott fényképezőgép.
A webhelyen továbbra is megtalálható a külön szolgáltatási és támogatási terület, továbbá a sajtó képviselőit és a profi fotósokat is testre szabott oldalak várják.
FELTŰNŐ, SOK KÉPET HASZNÁLÓ DESIGN
Walsh szerint: „A Nikonnál értelemszerűen a fényképezésre, a fényképekre, a mozgóképekre és a vizuális művészetekre összpontosítunk – mostantól pedig a hivatalos webes megjelenésünk is tükrözi ezt a megközelítésünket egy vonzó webhely formájában. Azt reméljük, hogy az új webhelyünkre látogatók sokkal több időt szánnak majd a mi világunk megismerésére, mint korábban.”
A Nikon Europe webhelyének újratervezését az Amszterdamban és Stockholmban működő Perfect Fools digitális ügynökség végezte. A webhely teljes mértékben integrált a Nikon közösségi médiacsatornáival, ideértve a facebook.com/IAMNikon oldalt és a Nikon Blogot.
Kapcsolódó cikkek
- 1 NIKKOR 32mm f/1.2 – gyors és hordozható portréobjektív
- Nikon COOLPIX A: a világ legkisebb, DX-formátumú érzékelővel felszerelt fényképezőgépe
- Wi-Fi funkcióval felszerelve: Nikon COOLPIX S6500 és COOLPIX S2700
- Két új Nikon 1 fényképezőgép
- Bemutatkozik a Nikon 1 J2
- A Tchibo elindította online partnerprogramját weboldal tulajdonosoknak
- Az első weboldal visszakapta eredeti címét
- Cyotek WebCopy
- Tervezd honlapod „agybarát” módon
- Nikon COOLPIX P330: ideális minden komoly fotós számára
Fényképezés ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.