Hiánypótló mezőgazdasági blogot indított a Magro.hu
Hiánypótló mezőgazdasági blogot indított a Magro.hu, az online mezőgazdasági kereskedés szakértője. A blog célja, hogy a gazdákat és kereskedőket segítse a jó kereskedésben, piaci árakat közöljön, nyomon kövesse az árfolyammozgásokat, pályázati lehetőségeket és szakértői véleményeket tegyen közzé.
„Az induló MagroBloggal - szakmai segítséget szeretnénk adni a kereskedéshez a mezőgazdasági szereplőknek. Úgy látjuk, hogy a gazdákat és a kereskedőket a legjobban a hasznos, mindennapi információk, a terményárak, és a mögöttük megbújó részletek érdeklik. A MagroBlog a hírportálok aktuálpolitikai témáitól eltérően a jó kereskedést segíti majd elő, ezért is adtuk neki ezt az alcímet: MagroBlog, gazdáknak a jó kereskedéshez” - mondta Bóné Tímea, a Magro.hu tulajdonosa.
Németh István, a Magro.hu ügyvezetője pedig hangsúlyozta: „A jövőben szeretnénk az oldal tartalmát tovább mélyíteni, és egy komoly tudásbázist kidolgozni rajta, amit a gazdák együtt kezelnek a piactérrel. Célunk, hogy a piactér köré épülő szolgáltatásokkal az online értékesítés teljes vertikumát lefedjük. Elégedettek pedig akkor leszünk, ha intenzívebb verseny alakul ki a mezőgazdasági szereplők között, a mezőgazdasági kereskedés átláthatóbb lesz, és ehhez mi is hozzájárulhatunk a munkánkkal.”
Kapcsolódó cikkek
- Akkor most mi van jogilag a kommentekkel?
- Törölték egy kritikus író és blogger mikroblogfiókjait a kínai hatóságok
- Blogot és országot cserélnek egy nemzetközi blogverseny győztesei
- Szemléletformáló internetes fejlesztés a mezőgazdasági adózásra
- A Hszinhua hírügynökség Twitter-fiókja miatt háborognak kínai mikroblogolók
- Az Év Honlapja 2012 pályázat nyertesei
- Zuppaa: ahol közösségi élménnyé válik az önmegvalósítás
- Könyvfesztivál - Blog, hálózat, élet és filozófia: Csermely Péter könyvbemutatója
- Kínai mikroblog-szolgáltatókat függesztettek fel álhírterjesztés miatt
- Igazodási pont - a közösségi média kulcs szerepe
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.