Három új mobil nyomtatási megoldás a Samsungtól
A Samsung három olyan megoldást mutatott be, melyek segítségével már mobileszközről is lehet nyomtatni, akár egy érintéssel is: egy táblagépekre és okostelefonokra elérhető mobil nyomtatási alkalmazást, egy az operációs rendszerbe beépített „nyomtatás” funkciót, valamint a Samsung új nyomtatóiba integrált NFC-technológiát.
„A mobil nyomtatás egyszerűsítésért már 2010-ben, a GALAXY Tab bevezetésénél elkezdtük. Azóta egyre több olyan megoldást fejlesztettünk ki, melyek a felhasználók számára lehetővé teszik, hogy vezetékek nélkül csatlakoztassák okostelefonjaikat és táblagépeiket a nyomtatóinkhoz” – mondta el Joosang Eun, a Samsung nyomtató üzletág értékesítési- és marketing csoportjának alelnöke.
A GALAXY S4 készülék mellett a mobil nyomtatási megoldásokat a felhasználók például a GALAXY S II, a GALAXY S III, a GALAXY Note, a GALAXY Note II, valamint a GALAXY Tab készülékeken is kipróbálhatják.
Samsung MobilePrint App
A Samsung MobilePrint App-ot azok a felhasználók is letölthetik, akik nem rendelkeznek Samsung okostelefonnal vagy táblagéppel, így ugyanúgy használhatják készülékeiket arra, hogy képeket, e-maileket, weboldalakat, vagy akár Google dokumentumokat, PDF fájlokat és Microsoft Office dokumentumokat nyomtassanak ki. Az alkalmazás a piacon egyedüliként képes fax küldésére is, valamint egy Samsung multifunkciós nyomtató közbeiktatásával a beszkennelt képek közvetlenül a mobilra küldhetők vele.
Mobil nyomtatás egy érintésre
Az asztali számítógépeken a nyomtatás gyakran időigényes folyamat, például telepíteni kell a meghajtót és a szoftvereket. A Samsung mobil eszközeiről azonban rendkívül egyszerűen és gyorsan lehet nyomtatni, a felhasználóknak csak annyit kell tenniük, hogy megnyomják a „nyomtatás” gombot készülékük menüjében. A beépített nyomtatási funkciónak köszönhetően ezek az eszközök automatikusan észlelik a közelben lévő Samsung nyomtatókat, így azonnal nyomtathatók a képek, e-mailek és weboldalak, vagy akár a Samsung saját SMemo és SNote alkalmazásainak oldalai is. Ugyanakkor számos további lehetőség is választható: megadható a nyomtatandó példányszám, beállítható a kétoldalas nyomtatás, a színek, a dokumentum mérete és tájolása, valamint a dokumentum típusa is.
A világ első színes lézernyomtatója NFC támogatással
A Samsung nemrégiben bemutatott NFC-képes színes lézernyomtatóinak köszönhetően a felhasználók hamarosan úgy is nyomtathatnak, hogy a mobilkészüléküket csak egyszerűen hozzáérintik egy Samsung nyomtatóhoz. Az NFC-képes okostelefon és a szintén NFC-képes nyomtató összeérintésével a két eszköz automatikusan kapcsolódik egymáshoz, és bármilyen további beállítás nélkül elkezdődhet a nyomtatás. Ezzel a biztonságos és kényelmes megoldással a felhasználók képeket, dokumentumokat, e-maileket és webes tartalmakat is néhány egyszerű, gyors lépéssel kinyomtathatnak.
A Samsung új mobil nyomtatási megoldásainak főbb jellemzőit
tudhatod meg.
Infografika letöltése teljes méretben: NFC Printer_Infographics.jpg
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung bemutatta új SSD meghajtóit
- Tíz tipp mobil eszközeink védelmére
- Megérkezett a jövő újságos standja
- Az Apple és a Samsung szomszédok lesznek
- Az IBM Big Data megoldásaival fejlesztik a holland árvízvédelmet
- HERE Drive+ navigáció minden Windows Phone 8 készülékre
- Az Alleban mérkőztek meg a Samsung csúcsmobiljáért
- Versenyre keltünk az S4 Minivel a Vodafone Smart Store-ban
- Tizen OS – Hódítás helyett korai halál?
- A GTS a Ciena eszközeit választotta nemzetközi hálózatának bővítéséhez
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.