Sikeres volt az LG második negyedéve
A dél-koreai elektronikai vállalat, az LG évről évre növeli bevételeit, amelyet főleg az erős mobileladásoknak köszönhet. A Q2-es időszakban rekordot is döntött.
A LG nemcsak hogy folyamatosan növeli bevételeit, hanem rekordot is felállított a Q2-es időszakban. Az áprilistól június végéig tartó időszakban ugyanis 12,1 milliárd okostelefont sikerült értékesíteniük. Ezzel az eladási számmal az előző év azonos időszakához képest 10,1 százalékos növekedést sikerült elérni.
Az LG mobilrészlege nagyban hozzájárult a növekedés mértékéhez, ugyanis az előző évvel összevetve 34,5 százalékos bevétel növekedést értek el ebben a szegmensben. A vállalat egyébként még tovább bevétel növekedést vár az L és az F szériás okostelefonoktól, és a felsőkategóriás modellek, mint például a G Pro és a G2 pedig várhatóan javítják majd az LG versenyképes profitját.
Egyre fokozottabbá válik a verseny és egyre kisebb a kereslet, a modellek ára is csökken. Így az LG egy olyan területet akar megcélozni, melyek technológiai téren is újdonságnak számítanak. Így figyelmét a jövőben az Ultra HD és az OLED TV piacnak szenteli majd.
A háztartási gépek piacán is erősített a vállalat: a tavalyi év második negyedévéhez képest 10,9%-os növekedést értek el ezen a területen. Itt főként a légkondicionáló eszközök dobták meg a bevételeket, az előző negyedévhez képest 42,5%-os, a tavalyi év Q2-es időszakához képest pedig 18,4%-os volt az emelkedés.
Forrás: CNET.com
Kapcsolódó cikkek
- Hangvezérléssel, távolból irányítható háztartási eszközök az LG-től
- „G” nevet kapnak az LG prémiumkategóriás okostelefonjai
- EFOTT kvíz az LG-vel
- Magyarországba érkezett az LG Optimus L7 II
- Prémiumkategóriás LG Optimus G a Telenornál
- LG Optimus L5II a T-Mobile-nál
- Jelly Bean frissítés az LG Optimus 4X HD és Optimus L7 okostelefonokra is
- Az LG Optimus G frissített oprendszerrel és új szolgáltatásokkal érkezik Európába
- LG Optimus F sorozat – 4G/LTE gyorsaság mellett számos továbbfejlesztett funkció
- Az LG Optimus L sorozat második generációja az MWC-n