A Novell iPrint mobilnyomtatási funkciókkal bővült
A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet termékportfóliójában elérhetővé vált az új, mobilfunkciókkal bővített Novell iPrint. A már elérhető, önálló termékként kapható megoldás rugalmas önkiszolgáló nyomtatást biztosít a vállalati felhasználóknak, kiegészülve a mobileszközökről való nyomtatási funkcióval és Active Directory támogatással.
Az IDC piackutató cég egy közelmúltbeli felmérése szerint 2012-ben jelentősen növekedett a mobileszközről nyomtatók aránya, míg a tavalyi mintegy 50 százalékról 2015-re 25 százalékra fog visszaesni azok aránya, akik nem nyomtatnak vagy nem akarnak ily módon nyomtatni. Ugyanakkor az okostelefon- és táblagép-tulajdonosok nagy része nem tudja, hogyan nyomtathat saját eszközéről, valamint úgy nyilatkozott, hogy munkahelye nem tette még lehetővé a mobilnyomtatást.
A mobilnyomtatási igények fokozatos növekedésével egyre nagyobb szükség van olyan megoldásra, amely a felhasználók helyzetétől függetlenül, bármilyen eszközről lehetővé teszi a nyomtatási feladatok kezelését. A Novell termékek már bizonyítottak a hálózati fájlkezelési és nyomtatási szolgáltatások területén, és előkészítették az átfogó mobilportfólióhoz vezető utat. Az iPrinttel kibővült a NetIQ Novell SUSE Magyarországi képviselet folyamatosan megújuló, a mobileszközök kezelését célzó termékkínálata, így a felhasználók már okostelefonjaikról és táblagépeikről is tudnak nyomtatni, bonyolult beállítási műveletek nélkül. A megoldással egy-két kattintással telepíthetők nyomtatók a böngészőből, és nincs szükség új nyomtatópark beszerzésére, mivel az iPrint képes együttműködni a meglévő infrastruktúrával.
A rendszergazdák számára az új fejlesztés lehetővé teszi a felhasználók egyszerű átvitelét és kiszolgálását VMWare vagy egyéb virtualizációs környezetben bármilyen LDAP (Lightweight Directory Access Protocol) címtárszolgáltatás alapján. A vállalatoknak pedig összetett hálózatok és vegyes operációs rendszerek esetén sem kell bonyolult rendszereket használniuk, hogy sokat utazó munkavállalóik, üzleti partnereik, illetve ügyfeleik számára távoli, biztonságos hozzáférést nyújtsanak a nyomtatóikhoz.
A Novell iPrinttel a felhasználók rendszergazdai segítség igénybevétele nélkül nyomtathatnak bármilyen eszközről a jogosultsági körükbe tartozó céges nyomtatókra. A megoldás segítségével a szervezet meglévő beruházásait maximálisan kihasználhatja, hogy a teljes vállalatra kiterjedő, egységes nyomtatási szolgáltatást hozzon létre, amely Windows, Mac és Linux platformokon, valamint Android, iOS és Blackberry operációs rendszereken futó eszközökön is működik.
Az iPrint költséghatékony választás, hiszen a nyomtatásra használt eszközök száma rugalmasan bővíthető vele, a használatban lévő nyomtatókat azonban nem kell lecserélni. Emellett a dolgozók hatékonysága is növekszik, miközben az informatikai kiszolgáló személyzet tehermentesül.
Kapcsolódó cikkek
- Epson: tintatartályos nyomtatókkal a maximális költséghatékonyságért
- Három új mobil nyomtatási megoldás a Samsungtól
- Megérkezett a jövő újságos standja
- Megjelent a LibreOffice 4.0 for Windows
- Megjelent a SUSE Linux Enterprise legújabb kiadása
- SUSE konferencia – fókuszban a felhőmegoldások
- NetIQ Change Guardian 4.0: valós idejű riasztások és teljes körű biztonsági információk
- Új felhőszolgáltatási termékcsalád NetIQ alapokon
- SAP-SUSE: a 14 éves együttműködés tovább erősödik
- A felhasználók a kicsire és mobilisra szavaznak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.