Duplázott a Google Play – 1 millió alkalmazás
Egy év alatt sikerült a Google Playnak megdupláznia a letölthető alkalmazások számát. Míg tavaly még csak félmillió apphoz fértek hozzá a felhasználók, addig mára ez a szám egymillióra duzzadt.
A Google tegnapi sajtóeseményén számos újdonság tárult a nagyközönség elé. Természetesen a számok világába is belemélyedtek, így a legfrissebb Google Play adatokat is reprezentálta Sundar Pichai, az Android és Chrome csapat vezetője, aki a növekedést egyértelműen az Android erejének tudja be.
A Play Store, az AppStore-hoz hasonlóan, szintén túllépte az 50 milliárdos letöltést. Ez a szám egy évvel korábban még csak húszmillió volt.
Az Apple júniusban jelentette be, hogy már 900 ezer alkalmazás érhető el az AppStore-ban, rá egy hónapra pedig a Google rávert 100 ezerrel. Bár egyáltalán nem biztos, hogy a Google megelőzte vetélytársát, csak éppen előbb jelentette be hivatalosan a mérföldkövet.
Ez azonban nem csak a Google számára jelent áttörést, csemetéjének, az Androidnak is elismerés, hiszen nem csupán a legnépszerűbb mobilplatformja világszerte, hanem a legtöbb alkalmazás birtokosa is.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Terítéken az Android 4.3 Jelly Bean újdonságai
- Nőtt az átlagos internetsebesség világszerte
- A Google nagyobb az USA-ban, mint a Facebook, Twitter és a Netflix együttvéve
- Három új mobil nyomtatási megoldás a Samsungtól
- Elrajtolt a megújult Gmail
- A Google és a Microsoft együtt fejleszt
- iOS-en is elérhető a Google Now
- 16%-os nyereségesnövekedés a Google-nál
- Új külsőt kapott a Google Play
- Megújult a Gmail iOS alkalmazása
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.