A Telenor ügyfelei szokásai alapján alakította át telefonos menürendszerét
Előfizetői szokásai alapján alakította át telefonos ügyfélszolgálatának menürendszerét a Telenor. A ma debütáló, korábbinál felhasználóbarátabb, új funkciókkal is bővített menün keresztül gyorsabban lehet hozzáférni a keresett információhoz. A naponta 6 és fél ezer hívást kezelő rendszerben a tájékoztató hanganyagokat is rövidebbre, közérthetőbbre cserélték.
A Telenor telefonos ügyfélszolgálati menürendszere, a 1220 naponta 6500 hívást kezel. Az új rendszerben a menüpontok száma felére csökkent a korábbihoz képest, így az információk könnyebben elérhetők. Az átalakításnak köszönhetően a menü elejére kerültek a leginkább keresett információk, emellett a 1220-on keresztül közvetlen átjárás nyílik a Telenor 1741-es hívószámon elérhető automata ügyintéző rendszerébe, ahol többek között tarifacsomag-váltásra és szolgáltatás megrendelésre nyílik lehetőség. Az önkiszolgáló menüpontokban mostantól az adat- és hívás forgalom, a meglévő tarifacsomag és szolgáltatások lekérdezésére, automatikus készülékbeállításra, a PIN és PUK kódok lekérésére és jelszómódosításra is van lehetőség, valamint itt is lekérdezhetőek a készülékek szervizelésével kapcsolatos információk.
További információ és a pontos menütérkép a Telenor oldalán található.
Kapcsolódó cikkek
- Több ezer online pénztárgépbe kerülhetnek Telenor SIM chipek
- Pénzbeli adományozás a Telenor ADDODA okostelefon alkalmazással
- Óriási akciókkal indítja a telet a Telenor
- Új adatroaming szolgáltatás a Telenortól: okostelefonnal külföldön is
- Telenor: megkönnyített és kibővített részletre vásárlás
- MobilParkolás – négy év alatt negyvenmillió
- Felhúzta a Telenor Magyarország eredményeit a mobilinternet
- Évi negyvenezer adatot kérnek a hatóságok a Telenortól
- Firefox Mobile appfejlesztői pályázat – meghosszabbított nevezési határidő
- MyMenu: egyedi ajánlatok, ingyenes egyenleginfo Telenor kártyásoknak