A Chrome vezet a böngészőharcban
A StatCounter adataiból kiderül, hogy a Google Chrome már minden kontinensen vezető böngészőnek számít. Bár a küzdelem szoros, jól áll a szénája.
A StatCounter grafikáján jelentős zölddel jelölt területet látunk az egyes tortákon (lásd a képen). Ez az ábra a böngészők megoszlását mutatja kontinensekre lebontva, amelynél a zöld a Chrome-ot jelöli.
Bár Európában még mindig kiélezett a verseny a Firefox, IE és a Chrome között, itt is sikerült az utóbbinak felül kerekednie a csatában. Minden földrészen ez a három böngésző áll az első három helyen, más-más pozícióban.
Egy valami azonban állandó: a Chrome vezető helyet birtokol, ám a második helyet tekintve Óceániában, Észak- és Dél-Amerikában, Ázsiában az Internet Explorer nagyobb népszerűségnek örvend, mint a vetélytárs Firefox.
Szoros a küzdelem, néhol csak néhány százalékos előnnyel vezet a Chrome, ám világviszonylatban jelentősen elhúzva a többiektől bitorolja az első helyet (43%) – míg az Internet Explorernek 25%-ot, a Firefoxnak pedig 20%-ot sikerült megcsípnie.
Forrás: Statista.com
Kapcsolódó cikkek
- Megérkezett Windows 7-re az Internet Explorer 10
- Mozilla Firefox 23.0
- Internet Explorer 11
- Internet Explorer 10 Windows 7-hez
- SlimBoat Web Browser 1.1.23
- Pinkie Pie 60.000 dollárért feltörte a Chrome-ot
- Fastest Chrome
- Firefox: egységes megjelenés minden platformon
- Chrome böngésző: androidos kütyükre is
- Itt a Firefox első verziója Androidra!
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.