Deutsche Bank 24: páneurópai online brókercég
FeriMesz, 2000. augusztus 3. 19:26
A Deutsche Bank új európai stratégiája keretében megalapította az első páneurópai online brókercégét, amely Maxblue néven lép a piacra. Az online-brókerajánlat azon befektetőknek kínál hozzáférést a legjobb papírokhoz, akik maguk szeretnének dönteni arról, hova helyezik a pénzüket.
Az új "Deutsche Bank 24" sokféleképpen kommunikál ügyfeleivel: online hozzáférést, telefon-központot biztosítanak, és Európa legfontosabb országaiban kihelyezett irodákat. A bank közben már az online ügyfelek második hullámára is számít. A körülbelül 10 milliós tömegből, amely a következő 2-3 évben Európában online szolgáltatásokat használ majd, a Deutsche Bank 1,5 milliót szeretne magához csalogatni.
Dr. Rolf-E. Breuer, a bank szóvivője a félévenként esedékes sajtótájékoztatón közölte: "Online brókerajánlatunkkal - amely egyben szerves része globális e-stratégiánknak - egész Európában szeretnénk jelen lenni, hogy bármikor eljuthassanak hozzánk potenciális ügyfeleink. Célunk, hogy az európai online brókerszolgáltatás terén elsők legyünk."
Kapcsolódó cikkek
- Az Axis elindította online házkonfigurátorát
- Hírportált indított az RTL Klub
- iWiW Klubrendszer üzleti felhasználóknak is
- Google: Kitiltva az amerikai katonai támaszpontokról
- Élő videók a YouTube-on
- Pakisztán okolható a globális YouTube-kiesésért
- Szabadon alakíthatóak lesznek a Yahoo találatai
- Már elérhetők az online jegyek az R.E.M.-et is felvonultató Sziget 2008-ra
- Pénzjutalmas online fejlesztői díj a Sanomától
- NFÜ: indul az új on-line számlakitöltő program