Interaktív reklámok SMS-en keresztül
Kollár Csaba, 2000. augusztus 3. 23:06
A Wireless Commerce Ltd (WCL), az egyik vezető fejlesztő cég a mobil kereskedelmi megoldások területén, bemutatta a Reach-U-t, az automatikus direkt marketing SMS és WAP platformot.
A platform lehetővé teszi a fogyasztóknak, hogy interaktívan válaszoljanak az SMS hirdetésekre, megvalósítva a kétirányú kommunikációt az üzenet küldője és fogadója között. A szolgáltatás, egyelőre Angliában érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- 11 millió mobil-előfizető
- Többszabványos rádió bázisállomások az Ericssontól
- Kihasználatlan csodafegyver a zsebünkben?
- Sybase: a Unwired Accelerator mobil csomag bécsi tréningje
- 300 Mb/s-os "Super 3G" szolgáltatást tesztel Japánban az NTT DoCoMo
- Magyar Nemzeti Stand a barcelonai 3GSM Világkongresszuson
- Ericsson: teljes körű csomagkapcsolt maghálózat a Telenornak
- Szlovákia - kiírták a harmadik mobilpályázatot
- Reklámokból finanszírozott, ingyen mobilozás Amerikában
- Siemens MBS: egy rendszer két mobiltelefon-szabványra