Új tagokkal bővült az IAB és az MRSZ
Új tagokat köszönthet az IAB Hungary és a Magyar Reklámszövetség. Az elmúlt iőszakban két tartalomgyártással foglalkozó cég is csatlakozott hozzájuk: a Live Info International és a Grabowski Kiadó Kft.
A Grabowski a Médiapiac, a Bor és Piac és a Trade Magazin B2B médiamárkák kiadója. "Nem pusztán formalitás részünkről, hogy az őszi idény egyik első lépéseként a Magyar Reklámszövetség és az IAB Hungary tagjai lettünk. Úgy látjuk, ezek olyan szakmai szervezetek, amelyek komoly lendülettel és elkötelezettséggel igyekeznek részt vállalni a hazai reklámpiac fejlesztésében. Ennek a Grabowski Kiadó is részese kíván lenni" - mondta Szakács László, a Grabowski ügyvezető igazgatója.
A Live Info egységes értékesítési disztribúciós hálózatba szervezi és jogtiszta mozgóképes tartalommal látja el a hírszolgáltatással foglalkozó online oldalakat. A társaság - amely kockázati tőke segítségével idén belép a lengyel, majd a szlovák és román piacra is - jelenleg Magyarországon 12 kiadó 33 hírportálját szolgálja ki videókkal. A hálózatnak havonta átlagosan mintegy 700 ezer videó-megtekintése van, de rugalmasan tud alkalmazkodni a hirdetői igényekhez. Partnerei között szerepel többek között az Index, Origo, Ringier, Sanoma, Axel Springer, Pannon Lapok Társasága.
"Az IAB tagság hasznos terepe lehet a kezdetleges állapotban lévő magyar online videós piac fejlesztésének. Meggyőződésünk, hogy ez a piac komoly jövő előtt áll, minden nemzetközi trend ezt mutatja, bár nálunk a hirdetők még nem igazán élnek ezzel a prémium lehetőséggel. A belépéssel ugyanakkor bízunk abban, hogy a külföldi piacra lépés során támaszkodhatunk a szervezet nemzetközi kapcsolataira is" - nyilatkozta Pásztor András, a Live Info ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Új elnökséget választott az IAB Europe
- Reklámadó – a szakmai szövetségek egyeztetést javasolnak
- Mező László az IAB Hungary elnökségében
- Újdonságok az IAB Hungary életében
- Digital Day 2013: reklámozás a többplatformos környezetben
- Reklámtorta 2012 – ki hasította magának a legnagyobb szeletet?
- A digitális reklámpiac 14%-kal nőtt 2012-ben
- Tizedével nőtt az online és mobil hirdetési piac
- Növekedést mutat a harmadik negyedéves NORI
- A Prím Online alapítója az online marketing három legmeghatározóbb személyisége között