Az Év Honlapja – 2013 a változások éve
Új arcok, megoldások és kihívások
Az előző évekhez hasonlóan idén is meghirdették az „Az Év Honlapja” elnevezésű pályázatot, melyre szeptember 1-je és október 31-e között lehet nevezni magyar nyelvű honlapoknak. Idén azonban sok minden eltér a megszokottól.
A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által rendezett „Az Év Honlapja” pályázat számos téren megújult, többek között a hivatalos oldal is. Varga István alapító elmondása szerint teljesen új világ épült fel az elmúlt években, egyre gyorsul a világ a mobileszközök terjedésének, fejlődésének köszönhetően. Vagyis az új holnap átalakulása annak érdekében történt, hogy ez az „új” világ még inkább elfogadott legyen.
A honlap terveit Erős Balázs többszörös „Az Év Honlapja” nyertes készítette, kivitelezését pedig a Ferling Webline vállalata. A fő célja, hogy grafikailag és technikailag egyaránt kiszolgálja a pályázókat és a közönséget is. Többek között új funkciókkal is bővült az oldal, ilyen a weboldal- és cikkajánló.
A zsűri színvonalas mezőnyre számít az eddigi éveket tekintve, ám ezen a téren is akad változás, ugyanis új emberekkel bővült a bírák sora: Béres Szilárd/MediaSales, Erős Balázs/Webdesigner, Ferling Dávid/Ferling Webline, Szabó Dudás Péter/Ad4sale Kft.
Emellett pedig megvalósult egy együttműködés a Seosiker.hu-val is, melynek keretében most először egy honlap elemző rendszert is bevetnek a szervezők. Ráadásul idéntől egy új díjat is kiosztanak majd „Az Év Applikációja” néven, amelynek apropóján ebben az évben még olcsóbban lehet nevezni az alkalmazásokat.
A BGF Külkereskedelmi Kara is bekapcsolódik a munkába: a Kereskedelem és marketing szakos hallgatók értékelik ugyanis az Ifjúsági kategóriában versenyzőket.
Szerencsére a „laikusoknak” is van beleszólásuk a végeredménybe: a Facebookon keresztül lehet szavazni az általunk ítélt legjobb honlapra. Az ünnepélyes díjátadóra 2013. december 4-én este kerül sor Budapesten. A díjátadó előtt pedig idén is megrendeznek egy online marketing workshop, ahol igazi szakemberektől lehet majd ellesni pár online trükköt.
Varga István kifejtett pár gondolatot a mezőnnyel kapcsolatban: „Az őszi időszak általában minden vállalat számára fontos értékesítési szempontból, ilyenkor rekordok dőlnek meg, új termékek kerülnek a piacra és a vevők, akik eldöntik, mit fognak megvenni, szeretnének biztos pontokat, fogódzkodókat ebben a marketing dömpingben. Az Év Honlapja online-marketingkommunikációs pályázat egyik fő célja, hogy világítótorony legyen a vásárlók számára. Meg szeretnénk mutatni, hogy a díjazottak valóban komolyan veszik a vevőiket. Nekik készítik vevőbarát honlapjaikat, interaktív megoldásokkal, fejlesztésekkel kedveznek nekik. Nagy izgalommal várom a nevezőket, de a legfontosabb számomra, hogy a pályázók milyen minőségű honlapokkal készültek idén.”
Kapcsolódó cikkek
- Rendhagyó tanórák a Lenovóval – 2. rész
- Az innovációs szövetség a technológiai start-up pályázat átírását javasolja
- Firefox Mobile appfejlesztői pályázat – meghosszabbított nevezési határidő
- Többmilliós nyeremény a myMangoo pályázatán
- LG Tervezői Ösztönző Program indul épületgépészeti szakemberek számára
- Firefox Mobile fejlesztői pályázatot hirdet a Telenor
- Számítógépre pályázhatnak a rászoruló gyerekek
- Újabb közbeszerzési felhívást tett közzé a NISZ a GSM-R projekthez
- Megkezdődött a netes gyermekbarát tartalmak közötti verseny
- NISZ: Megjelent a GSM-R projekt megvalósítását célző második pályázat
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.
Megalakult az ITMP Patrónus Konzorcium az informatikai képzés jövőjéért
Megalakult az ITMP Patrónus konzorcium, egy új, példaértékű és az egész országra kiterjedő együttműködés az informatikaoktatás fejlesztése és modernizálása érdekében. Ingyenes képzést és mentorálást kapnak azok a pedagógusok, akik részt vesznek a konzorcium által támogatott képzési programban. A kezdeményezés közel háromezer informatika szakos tanárnak segít felkészülni a technológiai változásokra, amelyek gyökeresen és gyors ütemben alakítják át a munkavégzést és az oktatást.
Egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává
Október az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM), amelyet 2012 óta az Európai Unió Hálózatbiztonsági Ügynöksége (ENISA) szervez, és 2016-tól Magyarország is részt vesz benne. A kampány célja, hogy egy hónapon át fokozza a cégek kiberbiztonsági tudatosságát, és felhívja a figyelmet az online térben leselkedő veszélyekre.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Új elnököt választott az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.