Az Év Honlapja – 2013 a változások éve
Új arcok, megoldások és kihívások
Az előző évekhez hasonlóan idén is meghirdették az „Az Év Honlapja” elnevezésű pályázatot, melyre szeptember 1-je és október 31-e között lehet nevezni magyar nyelvű honlapoknak. Idén azonban sok minden eltér a megszokottól.
A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által rendezett „Az Év Honlapja” pályázat számos téren megújult, többek között a hivatalos oldal is. Varga István alapító elmondása szerint teljesen új világ épült fel az elmúlt években, egyre gyorsul a világ a mobileszközök terjedésének, fejlődésének köszönhetően. Vagyis az új holnap átalakulása annak érdekében történt, hogy ez az „új” világ még inkább elfogadott legyen.
A honlap terveit Erős Balázs többszörös „Az Év Honlapja” nyertes készítette, kivitelezését pedig a Ferling Webline vállalata. A fő célja, hogy grafikailag és technikailag egyaránt kiszolgálja a pályázókat és a közönséget is. Többek között új funkciókkal is bővült az oldal, ilyen a weboldal- és cikkajánló.
A zsűri színvonalas mezőnyre számít az eddigi éveket tekintve, ám ezen a téren is akad változás, ugyanis új emberekkel bővült a bírák sora: Béres Szilárd/MediaSales, Erős Balázs/Webdesigner, Ferling Dávid/Ferling Webline, Szabó Dudás Péter/Ad4sale Kft.
Emellett pedig megvalósult egy együttműködés a Seosiker.hu-val is, melynek keretében most először egy honlap elemző rendszert is bevetnek a szervezők. Ráadásul idéntől egy új díjat is kiosztanak majd „Az Év Applikációja” néven, amelynek apropóján ebben az évben még olcsóbban lehet nevezni az alkalmazásokat.
A BGF Külkereskedelmi Kara is bekapcsolódik a munkába: a Kereskedelem és marketing szakos hallgatók értékelik ugyanis az Ifjúsági kategóriában versenyzőket.
Szerencsére a „laikusoknak” is van beleszólásuk a végeredménybe: a Facebookon keresztül lehet szavazni az általunk ítélt legjobb honlapra. Az ünnepélyes díjátadóra 2013. december 4-én este kerül sor Budapesten. A díjátadó előtt pedig idén is megrendeznek egy online marketing workshop, ahol igazi szakemberektől lehet majd ellesni pár online trükköt.
Varga István kifejtett pár gondolatot a mezőnnyel kapcsolatban: „Az őszi időszak általában minden vállalat számára fontos értékesítési szempontból, ilyenkor rekordok dőlnek meg, új termékek kerülnek a piacra és a vevők, akik eldöntik, mit fognak megvenni, szeretnének biztos pontokat, fogódzkodókat ebben a marketing dömpingben. Az Év Honlapja online-marketingkommunikációs pályázat egyik fő célja, hogy világítótorony legyen a vásárlók számára. Meg szeretnénk mutatni, hogy a díjazottak valóban komolyan veszik a vevőiket. Nekik készítik vevőbarát honlapjaikat, interaktív megoldásokkal, fejlesztésekkel kedveznek nekik. Nagy izgalommal várom a nevezőket, de a legfontosabb számomra, hogy a pályázók milyen minőségű honlapokkal készültek idén.”
Kapcsolódó cikkek
- Rendhagyó tanórák a Lenovóval – 2. rész
- Az innovációs szövetség a technológiai start-up pályázat átírását javasolja
- Firefox Mobile appfejlesztői pályázat – meghosszabbított nevezési határidő
- Többmilliós nyeremény a myMangoo pályázatán
- LG Tervezői Ösztönző Program indul épületgépészeti szakemberek számára
- Firefox Mobile fejlesztői pályázatot hirdet a Telenor
- Számítógépre pályázhatnak a rászoruló gyerekek
- Újabb közbeszerzési felhívást tett közzé a NISZ a GSM-R projekthez
- Megkezdődött a netes gyermekbarát tartalmak közötti verseny
- NISZ: Megjelent a GSM-R projekt megvalósítását célző második pályázat
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.