A Discovery és a PGA TOUR nemzetközi streamingszolgáltatást indít
A Discovery és a PGA TOUR bemutatta a GOLFTV márkát, amely a világ minden táján egyesíti a golfrajongók közösségét. Az új, élő és on-demand nemzetközi videóstreaming szolgáltatás 2019. január 1-jén indul el globálisan az Egyesült Államokon kívül*.
A GOLFTV a sportág legizgalmasabb pillanatait, legnagyobb játékosait és versenyeit mutatja be a rajongóknak, minden képernyőn és eszközön. A szolgáltatás a széleskörű prémium on-demand tartalom mellett évente több mint 2000 órányi élő műsort kínál – ide tartozik a PGA TOUR hat versenye, és évente közel 150 más verseny, többek közt a THE PLAYERS bajnokság, a FedExCup Playoff és a Presidents Cup.
Alex Kaplan, a Discovery Golf elnöke és ügyvezető igazgatója elmondta: „Hosszú távú célunk, hogy kihagyhatatlan, magasabb szintű élményt nyújtsunk a golfrajongóknak, akik világszerte nézik és játsszák kedvenc sportágukat. Az új GOLFTV márka izgalmas lépés ezen az úton.
A Discovery jelentős tapasztalattal rendelkezik az élő történetmesélésben és a közvetlenül a fogyasztók számára elérhető platformok működtetésében. Ezek alapján már létrehoztuk a GOLFTV világszínvonalú csapatát, a terveink szerint halad a GOLFTV bevezetése és fejlesztése.”
A GOLFTV márka elindítása a Discovery és a PGA TOUR között júliusban kötött stratégiai szövetség eredménye. A 12 évre kötött megállapodás a GOLFTV szolgáltatás elindítása mellett kezeli a PGA TOUR nemzetközi többplatformos jogait, beleértve a lineáris TV-jogokat is.
A Discovery már dolgozik a disztribúciós és partnerstratégia megvalósításán annak érdekében, hogy minél nagyobb elérést biztosítson a szabadon fogható és fizetős csatornákon, illetve a digitális hálózatokon. Meg fogja vizsgálni a PGA TOUR-ra és a golfra vonatkozó jelenlegi partneri együttműködéseket. Az élő PGA TOUR közvetítések a GOLFTV-n az egyes piacokra vonatkozó jogaktiválási dátummal összhangban indulnak.
A GOLFTV videóstreaming szolgáltatás
A GOLFTV a PGA TOUR LIVE helyébe lép a globális piacokon (az Egyesült Államokon kívül). A felhasználók minden piacon előfizethetnek a golftartalmak és programok széles körére, ami a PGA TOUR élő közvetítéseivel egészül ki aszerint, ahogy a jogok aktiválódnak az egyes országokban.
___________
*A PGA TOUR élő közvetítésének indulása a GOLFTV-n országonként eltérő, és 2024-ben lesz teljes körű (az Egyesült Államokon kívül):
Kapcsolódó cikkek
- A digitális médiafogyasztási szokásokat vizsgálta a PayPal
- Hosszú távú stratégiai megállapodást kötött az OTT-ONE Nyrt. és a TV2 Csoport
- Az új Elgato Stream Deck Magyarországon is elérhető
- Senki nem marad le a Magenta 1 koncertről
- CES 2016: „játszani is engedd” (Philips tévéken)
- A zenehallgatás lekottázva
- Közvetlen videófeltöltéssel újít a Twitch
- Jobb játékstreamelési képességeket kapott az Xbox One
- Zenei szolgáltatással újít az LG
- Itthon a streaming versenyez a torrenttel
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.