A HyperX a 12. évadban is csatlakozik az Intel Extreme Masters sorozathoz
A HyperX, a Kingston Technology Company Inc., a világ vezető független memóriagyártójának divíziója bejelentette, hogy a 12. alkalommal megrendezett Intel Extreme Masters e-sport versenyen idén is a HyperX lesz a játéksorozat kizárólagos periféria- és memóriapartnere.
A versenyzők HyperX mikrofonos fejhallgatókkal, billentyűzetekkel, egerekkel és memóriával felszerelt gépekkel gyakorolnak, illetve versenyeznek majd a tornákon. A vállalat sorozatban az ötödik éve, a 8. évad óta szponzorálja az Intel Extreme Masters-t.
„Az e-sport térhódításával lépést tartva a célunk, hogy páratlan teljesítményt és díjnyertes termékeket biztosításunk a játékosok számára, hogy minden korábbinál jobban teljesíthessenek. Büszkék vagyunk arra, hogy idén is támogatjuk az Intel Extreme Masters versenyt, és a legjobb minőségű, játékosoknak készült felszerelésekkel látjuk el mind a versenyzőket, mind a nézőket” – nyilatkozta Jim Selby, a HyperX marketingigazgatója.
Az évad első eseménye a Sydney-ben megrendezett Intel Extreme Masters lesz májusban. Az érdeklődők a rendezvény alatt élőben is kipróbálhatják a HyperX termékeit a standon. A különleges vásárlási lehetőségek és termékbemutatók mellett a vállalat által szponzorált csapatokkal is találkozhatnak, köztük a versenyen részt vevő SK Gaming, Renegades és Vici Gaming játékosaival.
Kapcsolódó cikkek
- Friss PayPal és SuperData kutatás készült az európai eSport piacról
- A HyperX gamer fejhallgatói elsőként kapták meg a Discord tanúsítványát
- A HyperX az Intel Extreme Masters Világbajnokságán is támogatja az e-sportolókat
- Formatervezési díjat nyert az új HyperX Pulsefire FPS egér
- Színesek lettek az új HyperX FURY DDR4-memóriák
- Közel 200.000 hazai e-sport játékos – az e-sportról számokban
- Forward Insights: A Kingston Digital a világ második legnagyobb SSD-szállítója
- Nemzetközi siker: design díjat nyert a HyperX Cloud Stinger
- Itthon is elérhető már a HyperX Alloy FPS gamer billentyűzet
- Hyper X az X-boxhoz
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.