A Team Razer és az LEC-n versenyző MAD Lions hosszú távú partnerségbe kezd
A Razer bejelentette új partnerségi megállapodását a MAD Lions-szal, a dinamikusan fejlődő, madridi központú, az OverActive Media (OverActive) által birtokolt esportszervezettel. A partnerség már az LEC első hetében szembetűnő lesz, amikor is a Team Razer logó feltűnik a MAD Lions mezein, játékosaik pedig a Razer esport minőségű perifériáit használják majd.
A három és fél éves megállapodás keretében a MAD Lions játékosai számára a Razer nagy teljesítményű perifériái széles választékát - többek között billentyűzeteket, egereket, egérpadokat, kontrollereket és műsorszóró eszközöket - valamint csúcskategóriás Blade gamer laptopokat biztosít, lehetővé téve a játékosok számára, hogy a versenyszintű játékhoz elérhető legjobb hardvereken eddzenek és versenyezzenek.
"A MAD Lions az elmúlt szezonban mind a League of Legends-ben, mind a CS:GO-ban elképesztő eredményeket ért el." - nyilatkozta Yann Salsedo, a Razer Esports (EMEA régiós) vezetője. "Várakozással tekintünk együttműködésünkre ezzel a dinamikus és energikus csapattal, amelynek sikeréhsége tükrözi a Team Razerét is."
Emellett a partnerség keretében a MAD Lions játékosai új Razer esport perifériák kutatásának és fejlesztésének résztvevőiként bekapcsolódnak az új Razer termékek kialakításának és tesztelésének folyamataiba is. A prototípusok és az új hardverek korai verzióinak használatával, valamint értékes visszajelzéseivel a MAD Lions segít abban a Razernek, hogy továbbra is piacvezető, a bajnokságokban győztes, professzionális minőségű gamer eszközöket hozzon létre.
A dzsungel új királyai
A MAD Lions a torontói globális esport szervezet, az OverActive része, amelyet a Forbes a világ 12 legnagyobb esport szervezete közé sorolt. Megalakulása évében a MAD Lions az LEC negyedik helyén végzett, emellett pedig részt vett a Worlds 2020-n, a 2021-es évben pedig még nagyobb sikerekre készül, hiszen versenyzőinek sorát olyan új játékosokkal erősítette meg, mint a török top laner Ìrfan Berk “Armut” Tükek és a tehetséges spanyol jungler Javier „Elyoya” Prades.
"MAD Lions családunk továbbra is sikeresen vonzza a világszínvonalú partnereket, a mai nap pedig egy újabb izgalmas pillanat szervezetünk számára." - tette hozzá Jorge Schnura, a MAD Lions társalapítója és elnöke. "Nagyon örülünk, hogy csatlakozhatunk a Team Razerhez, amely világszerte a termékminőségről és az iparágunk iránti elkötelezettségéről ismert."
A Razer perifériái az LEC csapat mellett a MAD Lions madridi „barlangjában” is bevetésre kerülnek, ahol a spanyol League of Legends szcéna tagjai a SuperLigában versenyeznek a 2021-es idény legnagyobb esélyeseiként, valamint az European Masters, két Superliga bajnokság, és 2 Ibériai Kupa büszke győzteseiként.
Egy trófeaszobával, amelynek dicsőségfalát - a CS:GO versenytörténelem közelmúltjának egyik legimpozánsabb visszatérése révén - már most a Flashpoint első szezonjának bajnoki címe díszíti, a MAD Lions máris letette a 2021-es szezon sikereinek alapját.
Kapcsolódó cikkek
- A Razer okosmaszk- és gamerszék-koncepcióterveket mutat be a ces 2021-en
- December 5-én idul a Razer európai versenysorozata
- Járasd csúcsra magad a Viper Ultimate új egerével!
- A Razer meghirdeti az első RazerCon digitális rendezvényt
- A Razer szabadjára engedi vezeték nélküli zászlóshajó-termékflottáját
- Konzol-minőségű irányítás IOS rendszerre
- Alkalmazkodj bármely játékhoz az új Razer Naga Pro-val
- Razer Acari - villámgyors és kétszer simább
- Már elérhető a Razer Kishi univerzális mobil játékvezérlő Android (Xbox) változata
- Az új tripla fenyegetés az esportokban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.