A Telenor már kitiltotta hálózatáról a csalók által használt weboldal címét
Ügyfélvisszajelzések alapján derült ki, hogy július 12-én újabb, hamis számlaértesítőt tartalmazó e-mail hullám indult magyarországi e-mail címekre, azaz nem kizárólag a Telenor ügyfelei érintettek.
A Telenor saját hálózatán már elérhetetlenné tette a csalók által használ weboldalt, és kéri az embereket, hogy amíg nem győződnek meg egy számlabekérő e-mail hitelességéről, ne kattintsanak a benne szereplő hivatkozásokra – amelyek jellemzően a vállalat weboldalának megnyitását ígérik. Bármilyen kétely esetén forduljanak szolgáltatójuk ügyfélszolgálatához.
Az ismert esetek alapján a Telenor ebben a cikkben gyűjtötte össze, hogy hogyan védekezhetünk a trükkös csalók módszerei ellen: https://connectedlife.telenor.hu/igy-vedd-magad-legtrukkosebb-mobilos-csalokkal-szemben/
A Telenor telefonos ügyfélszolgálata 0-24 óráig a 1220-as és a +3620 200 0000-ás számon érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Minket figyelnek a mobilkészülékeink – derül ki a Kaspersky Lab elemzéséből
- Hipernet fagyit készített a Telenor
- A Telenor ügyfeleinek top adatroaming országai
- A nyár toplistás kártevői zsarolnak, reklámoznak és virtuális valutát bányásznak
- BYOD okosan: a júzer is jóllakik, a biztonság is megmarad
- A kriptovalutás átverések segítségével majdnem 10 millió dollárt kerestek tavaly a kiberbűnözők
- A Fujitsu új Threat 360 szolgáltatása átfogó képet ad a kiberbiztonsági kockázatokról
- Zsarolóvírusok és zsaroló kávéfőzők
- Az európaiak kétharmadát gyötri a "kiberstressz"
- Az E-tanoda diákjai a kompetenciateszteken is javulást értek el
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.