A vodafone 90 gigabájtnyi meglepetéssel készül a szerelmeseknek
Idén Valentin-napon az adatforgalom nem szabhat határt a szerelemnek – a Vodafone meglepetés akciójának köszönhetően 90 gigabájtnyi plusz adatot kaphatnak az ügyfelek, akik így korlátok nélkül fejezhetik ki egymás iránti érzéseiket.
Akadnak, akik esetében a plusz adatnak kiemelt jelentősége is van – ahogyan az a Weisz Fanni főszereplésével készült videóban is látható. A Vodafone nekik és minden szerelmesnek egyaránt örömet kívánt okozni az akcióval, melynek keretében ráadásul az érintettek maguk választhatják meg, hogy februárban pontosan mely nap legyen az ő Valentin-napjuk!
A 90 gigabájtnyi figyelmesség a My Vodafone alkalmazás letöltését követően válik elérhetővé. A meghatározott Red és Go tarifákhoz, illetve 2018. január 31. előtt aktivált hangalapú feltöltőkártyákhoz 2018. február 2. és 28. között aktiválható a 90 GB, mely az aktiválást követő nap éjfélig belföldön és az Európai Unióban egyaránt felhasználható.
A My Vodafone applikáció letölthető az App Store-ból és a Google Play Áruházból is.
Kapcsolódó cikkek
- Hatalmas növekedés a Vodafone karácsonyi adatforgalmában
- Hatalmas adatforgalmat ad az első három hónapra a Vodafone Red
- Szingapúrban is Vodafone IoT bringákat lehet használni
- EasyRider a Vodafone-tól
- Valentin napon egy kedves ajándék vagy egy vacsora többet ér, mint bármennyi SMS
- Minden korábbinál magasabb ünnepi adatforgalom a Vodafone ügyfeleknél
- A jövő már a budapesti sarkon parkol
- Vodafone utazó klinikák segítik a HIV visszaszorítását Lesothóban
- A Vodafone felrázza a feltöltőkártyás piacot: 19 Ft-os perc és SMS díj feltöltőkártyával
- Ingyen nézhető Rihanna és a Metallica a Mobil Vodafone alkalmazásában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.