A WIWE sikere a Mobile World Congress-en
A Sanatmetal Kft. WIWE diagnosztikai divíziójának standja egyedüli magyar kiállítóként szerepelt a világ legnagyobb mobiltechnológiai csúcstalálkozóján Barcelonában. Jelentős nemzetközi érdeklődés kísérte a magyar innovációt.
Február 26 és március 1 között zajlott Barcelonában a Mobile World Congress, a világ legnagyobb mobiltechnológiai kiállítása és kongresszusa, a 205 országból érkezett 107 ezer látogató és 2700 kiállító részvételével.
Az egri Sanatmetal Kft. harmadik alkalommal vett részt a rendezvényen, ezúttal egyedüli magyar kiállítóként, termékbemutatót, ingyenes EKG mérést és kiértékelést ajánlva standján a 4 napos rendezvény során. Az érdeklődő disztribútorok, befektetők, innovációs szakemberek között kanadai, német, olasz, svájci, spanyol, angol, de még új-zélandi és dél-afrikai is volt, mindegyikük méltatta a készülék dizájnját, pontosságát, klinikai hátterét, a termék alapjául szolgáló innovációt.
„A WIWE egész egyszerűen a kiállítás leginnovatívabb, legnagyszerűbb terméke! Mivel évekkel ezelőtt volt egy súlyos szívbetegségem, mindig is arról álmodtam, hogy milyen nagyszerű lenne, ha megjelenne egy megbízható mobil EKG a piacon, amivel rendszeresen figyelhetném a szívem egészségét…erre most itt van a kezemben!” – nyilatkozott egy új-zélandi üzletember.
Az innovációk között bemutatásra került a WIWE mobil EKG az MWC Showcase Színpadon, ahol felkeltette befektetői körben az érdeklődést: amerikai befektetők ajánlottak finanszírozási lehetőséget a WIWE USA piaci terjeszkedésére.
Számos innovációs szakember és a sajtó képviselői is meglátogatták a standot, többek között a Radio Catalunya riportere, Dr. Enrique Dans, a nemzetközi hírű IE Business School innovációért felelős professzora, vagy az El Periodicó tech rovatának vezetője.
A WIWE részt vett a Barcelonai Magyar Főkonzulátus által szervezett nagy sikerű networking esten is, ahol spanyol és magyar vállalatok képviselői ismerkedhettek egymás tevékenységével és mélyíthették üzleti kapcsolataikat, többek között a WIWE felhős platform fejlesztésének területén.
A Megelőzés Évének jegyében két jelentős Facebook kampányt is indít a vállalat márciusban a WIWE felhasználók körében: az egyikhez visszajelzések, WIWE fotók, sikertörténetek, selfie-videók beküldését várják, a másik célja pedig az, hogy minél több mérési eredményt gyűjtsenek családi és baráti körben, ezzel népszerűsítve a WIWE által kínált megelőzés, korai felismerés és egészség-promóció lehetőségét, értékes nyereményekért.
Kapcsolódó cikkek
- A felhasználói bizalom növelése és az alapvető technológiai újítások állnak az LG mobil stratégiájának középpontjában
- Teszteltük a WIWE szívdiagnosztikai eszközt
- A Szívünk Napján kipróbálható a WIWE
- Az LG a 2018-as MWC-n mutatta be legújabb, intelligens funkciókkal felszerelt mobilját
- Az LG K szériás készülékei kitöltik az űrt a közép- és prémium kategóriák között
- Alcatel 1T tabletszéria a 2018-as MWC-n
- Vodafone a holdon
- Mesterséges intelligenciával irányít önvezető autót a Huawei
- A Lenovo az intelligencia átalakulásokra helyezi a hangsúlyt 2018-ban
- Elérhető az ESET Smart TV Security alkalmazása az okostévék védelméhez
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
Könnyed kialakítással és fejlett funkciókkal érkezik az új HONOR okosóra
Decemberben Magyarországon is kapható lesz a HONOR legújabb okosórája, a HONOR Watch 5, amely a modern technológia és a kecses dizájn kiváló ötvözete. A 35 g súlyú, mindössze 11 mm vastagságú óra könnyű és kényelmes, így egész nap lehet viselni. Az 1,85”-os színes AMOLED kijelző 390x450 pixeles felbontással és 340 PPI-vel támogatja a teljes képernyőt lefedő érintéses működést, élénk vizuális élményt nyújtva amellett, hogy kifejezetten fluid a 60Hz-es képfrissítésnek köszönhetően.