Akciós tankolás okostelefon-használóknak
Kifejezetten fontosak az akciós ajánlatok a hazai vásárlóknak, de a meghatározott időszakokhoz kötött kedvezmények az ezzel együtt járó tumultus és sorban állás miatt egyre több bosszúságot okoznak számukra. Ezt felismerve a hazai LUKOIL-töltőállomásokat üzemeltető Normbenz Magyarország Kft. egy olyan új mobilalkalmazást tett elérhetővé LUKOIL TOPUP néven, amelynek használatával az autósok maguk dönthetik el, hogy a hónap mely két napján tankolnak olcsóbban.
Évről évre mind több akcióval találkozhatnak a vásárlók, a kedvezményes ajánlatok számának növekedéséhez a piaci verseny erősödése mellett az online kereskedelem egyre komolyabb térnyerése is hozzájárult. A különböző kuponnapok, a meghatározott napokra, hetekre korlátozott rendkívüli ajánlatok vonzereje jelentős, a vásárlói döntések meghozását számottevő mértékben befolyásolják ezek a kezdeményezések. Tankoláskor például az autósok 55%-a számára kifejezetten fontosak az árakciók a Normbenz Magyarország Kft. által megrendelt felmérés szerint*. Az egyes napokra meghirdetett kedvezmények ugyanakkor fokozódó stresszt és bosszúságot jelentenek a vásárlók számára. Ennek oka részben az akciók elmulasztásától való félelem, részben az ilyenkor jellemző tumultus és hosszabb sorban állás.
A hazai okostelefon-felhasználók száma már meghaladja a 6 milliót, és a mobilalkalmazások is egyre szélesebb körben elterjedtek, ez pedig lehetőséget kínál a vállalatok számára az akciókkal mostanáig gyakran együtt járó, a vevőket bosszantó kellemetlenségek kiküszöbölésére. A 77 magyarországi LUKOIL-töltőállomást üzemeltető Normbenz Magyarország Kft. erre építve az elsők között adja vásárlói kezébe az akciók időzítésének szabadságát. Az új TOPUP alkalmazásnak köszönhetően a LUKOIL-nál már maguk az autósok dönthetnek arról, hogy havonta két alkalommal mely napokon tankolnak kedvezményes áron.
„A LUKOIL TOPUP mobilalkalmazás bevezetésével új korszakot nyitottunk az akciós ajánlatok hazai történetében, mivel mostantól vásárlóink minden hónapban kétszer egyénileg, saját időbeosztásuknak és kényelmüknek megfelelően csökkenthetik literenként öt forinttal bármely üzemanyagunk árát” – mondta el Molnár Róbert, a Normbenz Magyarország kereskedelmi és üzemeltetési igazgatója.
További részletek: www.lukoil.hu/topup
Az alkalmazás letöltése Androidra: http://bit.ly/2I2s6XT
Az alkalmazás letöltése iPhone-ra: https://apple.co/38dhFeV
______________________
* Forrás: a Momentor Research 2019. évi kutatása
Kapcsolódó cikkek
- BKK jegyet és bérletet is vehetünk a Simple alkalmazással
- Kiderült! Jót tesznek a mobilos játékok az időseknek!
- Mától Budapesten is elérhető a Lime heti bérletet kínáló LimePass szolgáltatása
- Várakozáson felül teljesített az év első napjaiban a MÁV app
- Már bérletet is lehet vásárolni a MÁV mobilalkalmazás segítségével
- Dunakeszin sem kell futni a busz után
- Így lehetsz képben 52 ország adózási híreivel egy csapásra!
- Az endometriózis korai felismerését segíti a Lucy mobilapplikáció
- Három éve Magyarországon a Bolt
- A magyar felhasználók számára is elérhető a Nike új alkalmazása
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.