Az Axis személyre szabott hangszolgáltatást biztosít bolttulajdonosoknak
A kiskereskedelmi üzlethelyiségek többsége hangtechnikai szempontból ugyan jól felszereltnek számít, azonban a vásárlói élményt, valamint az eladásokat támogató zenei és egyéb hang alapú megoldásokban rejlő lehetőségeket többnyire nem aknázzák ki teljes mértékben.
A helyzet javítása érdekében az Axis több stratégiai partnermegállapodást is kötött, amelyek révén a társaság hálózati hangtechnológiája – a zeneszolgáltatásokkal integrálva – lehetővé teszi a bolttulajdonosok számára, hogy személyre szabott hangszolgáltatást biztosítsanak az üzletekben.
Az együttműködési megállapodások révén az Axis mindenre kiterjedő megoldást kínál a kiskereskedelmi egységes számára az üzletekben sugárzott hangbejátszások és zeneszolgáltatások kezelésében.
Az üzleti célú hangszolgáltatás jelentős hatással bír a boltokban a vásárlók viselkedésére. Az Axis egyik új partnere, a Soundtrack Your Brand egy nemrégiben készült felmérése szerint azokban éttermekben, ahol háttérzene szól, átlagosan 9,1 százalékkal nőtt az értékesítés azokkal a konkurensekkel szemben, ahol nem volt ilyen szolgáltatás. Az Axis már elérhető hálózati hangtechnológiája számos felhasználási lehetőséget kínál a nyilvános hangosbemondó funkcióktól kezdve a videóanalitikával való integrációig. A testreszabható zeneszolgáltatást kínáló cégekkel a közelmúltban megkötött partneri megállapodásokkal pedig az Axis teljes körűen menedzselhető zenei megoldást kínál a kiskereskedelmi egységek számára is.
Az Axis idén márciusban a Soundtrack Your Brand, a Royal Streaming, a MUSIC2BIZ, valamint a Pinseker Media Company zeneszolgáltatókkal kötött együttműködési megállapodást. Magyarországon az Axis a Music Engine szolgáltatóval működik együtt.
„Az üzlethelyiségekben a hangszolgáltatásokat hagyományosan személyzeti vagy vásárlói tájékoztatásra használják, esetleg háttérzenét sugároznak” – mondta Hakan Hansson, az Axis Communications globális termékmenedzsere. „Felmérések szerint ugyanakkor a stratégiai bejelentésekkel kombinált, személyre szabott zeneszolgáltatás aktívan képes segíteni a vásárlókat egészen az értékesítésig. Mindez most kiegészül az Axis hálózati hangeszközeivel, és az új partneri megállapodásoknak köszönhetően, a kiskereskedelmi üzlethelyiségekben, illetve a bolthálózatokban elérhetővé válik a testreszabott hangszolgáltatás, amely az alapvető márkaértékek támogatása mellett a vásárlói élményt is javítja egy nagy megbízhatóságú, teljes egészében digitális rendszer segítségével” – tette hozzá az Axis szakértője.
Az üzleti zeneszolgáltatások teljes körűen integrálhatók az Axis meglévő hálózati hangrendszereivel, bármilyen külső eszköz vagy szoftver használata nélkül. Az AXIS C8033 Hálózati Audio Bridge segítségével a megoldások akár nem Axis-eszközökre épülő hálózatokban is alkalmazhatók, összekapcsolva ezzel az analóg és a digitális hangrendszereket.
Az Axis hálózati hangszórói a zeneszolgáltatásokkal összekapcsolva egy központi helyről irányíthatók, így valamennyi üzletben az oda illő, vagy ott szükséges hangbejátszás indítható el.
Az Axis audió eszközei már elérhetők a társaság disztribúciós csatornáin, míg a zenei stream-szolgáltatás közvetlenül a tartalomszolgáltatóknál érhetők el.
Kapcsolódó cikkek
- Átfogó hálózati eszközkezelő megoldást fejlesztett az Axis
- Forensic WDR technológia az Axis hálózati kameráiban
- Akár a robbanásnak is ellenállnak az Axis új hőkamerái
- Magyar vezető az Axis Communications kelet-közép-európai kereskedelmi csapatának élén
- Válságban is bővült az Axis Communications árbevétele
- Nyílt Hálózati Videó Interfész Fórum
- Axis: Videó szerver család H. 264-es támogatással
- Videofelügyelet egyszerűen és hatékonyan
- Axis: új hálózati kamerák H.264 technológiával
- Az Axis elindította online házkonfigurátorát
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.