Az egész fővárosban elérhetővé tette NB-IoT hálózatát a Telekom
Magyarországon elsőként teljes Budapestre kiterjedő lefedettséggel elérhetővé tette a gépek közötti kommunikációt segítő NarrowBand-IoT (NB-IoT) technológiát a Magyar Telekom.
A költséghatékony, kiemelkedő beltéri elérést kínáló és hosszú akkumulátoros üzemidőt biztosító innovatív, 4G alapú hálózati megoldás nagyszámú eszköz egyidejű, biztonságos és zavarmentes kommunikációját biztosítja. A hálózat lehetővé teszi az Internet of Things (IoT) alkalmazások széles körű hazai elterjedését és alapot teremt számos új üzleti modell kialakításához. A sikeres végponti eszköz tesztekkel alátámasztott technológiai bevezetést követően most megnyílik az út a további partneri együttműködési lehetőségekre és a kereskedelmi indulásra való felkészülésre. Az új technológiára alapozva a T-systems Magyarország számos IoT megoldást kínálhat majd partnereinek, a legkülönbözőbb felhasználási területeken, elsősorban okos megoldások révén. A budapesti hálózat a Deutsche Telekom egész Európára kiterjedő NB-IoT fejlesztéseinek egyik első állomásaként valósult meg.
Kapcsolódó cikkek
- Népszerű a Telekom 4G mobilszolgáltatása
- Elindult az iPhone 8 előrendelése a Telekomnál
- 5G: Akár ötvenmilliárd összekapcsolt eszköz 2025-re
- Újabb Telekom előfizetőknél aktiválják a 4G Hang képességet
- Fejlesztette 4G-s hálózatát a Telekom
- 6,3 TB adatot forgalmaztak a Telekom mobilhálózatán!
- A Telekom meghirdette NB-IoT pályázatát
- A Telekom 4G+ mobilinternet már egész Budapesten elérhető!
- Az Ericsson A 2017-es Mobil Világkongresszuson
- A Samsung és a Korea Telecom az IoT szolgáltatások bevezetését felgyorsító megoldásról állapodott meg
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.