Az LG a 2023-as IFA-n mutatja be legújabb energiahatékonysági innovációit
Az LG Electronics (LG) a világ minden tájáról várja az érdeklődőket szeptember 1-5. között a 2023-as IFA kiállításon, ahol a vállalat bemutatja legújabb fejlesztéseit. A fenntartható élet mindenki számára öröm (Sustainable Life, Joy for All) témájú kiállítási standon a vállalat bemutatja az LG fenntartható településkoncepcióját, és hatékony, felhasználóbarát és fenntartható termékek és megoldások egész ökoszisztémáját prezentálja, amelyek mind hozzájárulnak egy jobb élet megteremtéséhez – mind a felhasználói oldalon, mind pedig a bolygónk szempontjából.
A 2023-as IFA látogatói a Messe Berlin 18-as csarnokában tekinthetik meg az LG standját, ahol megismerhetik a vállalat legújabb termékeinek fejlett, környezetbarát jellemzőit és funkcióit, illetve a vállalat fenntartható életre vonatkozó átfogó elképzeléseit.
Azok, akik nem tudnak személyesen részt venni az eseményen, a kiállítás nyitónapjától az LG Global YouTube-csatornán tekinthetnek meg egy, a vállalat standját bemutató videót.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG közzétette 2022-2023-as fenntarthatósági jelentését
- Történetének legmagasabb második negyedéves árbevételét érte el az LG
- Éttermi felszolgálórobotot mutatott be az LG
- Az LG vezérigazgatója merész víziót mutatott be
- Az LG piacra dobta új 49 hüvelykes, 32:9 képarányú gaming kijelzőjét
- Az LG teljes gőzzel fejleszti elektromosjármű-töltő megoldásaival foglalkozó üzletágát
- Megérkezett az LG első, IPS Black technológiával készülő diagnosztikai monitora
- Az LG elkötelezi magát a megújuló energiaforrások használatára
- Már itthon is előrendelhető az LG okosmonitorja
- Környezetvédelmi díjat kaptak az LG 2023-as OLED evo tévéi
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.