Az LG és a NAVER kifejlesztette a Whale böngészőt
Az LG Electronics (LG) és Dél-Korea legnagyobb keresőmotor-szolgáltatója, a NAVER közösen hozta létre az LG dupla kijelzőjére (Dual Screen) tökéletesített, Whale elnevezésű böngészőt, amely új lehetőségeket teremt a feladatok egyidejű kezelésében.
A Google nyílt forráskódú Chromium böngészőjére épülő Whale egy kijelzőn teszi lehetővé több feladat egyidejű végrehajtását — ezt a képességet a NAVER omnitaskingnak nevezi. A Whale támogatja a kijelzőfelosztás-funkciót, beállítható képernyőelválasztóval, így egyszerre két weboldalon böngészhetünk ugyanabban az ablakban. Az LG kettős kijelzőjével párosítva a Whale gyorssá és gördülékennyé teszi a kijelzők közti váltásokat. Így például online vásárlás közben az egyiken a főmenü kategóriái között válogathatunk, miközben a termékleírásokat a másikon tanulmányozhatjuk. A felhasználók a Whale segítségével egyszerre két nyelven is olvashatnak cikkeket és böngészhetnek kedvenc híroldalaikon.
Az LG olyan új és kreatív megoldásokat keresett, amelyekkel a felhasználók hatékonyan kihasználhatják az LG — elsőként a V50ThinQ 5G telefonban bemutatott — kétkijelzős technológiájának előnyeit. Az LG dupla kijelzőmegoldását minél több készülékén tervezi elérhetővé tenni, így a berlini IFA kiállításon bemutatja az LG Dual Screent támogató telefonjait, előre telepített NAVER Whale böngészővel.
„Az LG dupla kijelzője olyan új formai megoldás a mobiltelefonok piacán, amelyet kivételesen könnyű és gyors használhatósága miatt kedvelnek a felhasználók” — mondta Chang Ma, az LG mobilüzletágának termékstratégiáért felelős szenior alelnöke. „Együttműködésünk a NAVER-rel csak a kezdete a dupla kijelzőre épülő szélesebb körű ökoszisztéma kialakításának, és egyben újabb bizonyítéka elkötelezettségünknek a felhasználók számára kínált gazdag mobilhasználati élmény mellett.”
„A fogyasztók a világon mindenütt értékelik, ha egyszerre több feladatot is zökkenőmentesen végezhetnek el, ezért folyamatosan figyeljük a NAVER Whale globális piacát” — mondta Hyo Kim, a NAVER Whale csapatának vezetője. „Az LG-hez hasonló stratégiai partnerek hozzásegítenek a felhasználók eléréséhez, az év végéig ezért a Whale böngészőt több nyelven is elérhetővé tesszük.”
Az LG NAVER Whale böngészővel ellátott legújabb telefonjait a szeptember 6-11. közötti berlini IFA kiállításon tekinthetik meg a látogatók. Az LG IFA kiállításon való jelenléte a #LGIFA2019 hashtag használatával követhető a közösségi médiában.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG még kényelmesebbé teszi az okosotthon-eszközök hangalapú vezérlését
- A 2019-es IFA-n mutatkoznak be az LG középkategóriás mobilszériájának legújabb tagjai
- Helyettünk vásárolnak be az LG háztartási gépei
- Olasz sztárépítész páros készített installációt az LG standjára a 2019-es IFA-n
- Az LG és a LUMI izgalmas jövőképet mutat be a 2019-es IFA-n
- Az LG folyamatosan nyeri az EISA elismeréseit
- Nemek harca: hány fok legyen az irodában?
- Bemutatkozott az LG új UltraFine 5K monitora Apple termékekhez
- Az LG mesterséges intelligenciával felvértezett 2019-es készülékein már elérhető az AirPlay 2 és a HomeKit
- Rekordbevétel az LG-nél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.