Együttműködik a Sony és a Vodafone

forrás: Prím Online, 2018. december 7. 12:40

A Sony Pictures csatlakozott a Vodafone kezdeményezéséhez, amely 2022-ig 10 millió fiatalnak szeretne támogatást nyújtani digitális készségeik fejlesztéséhez, és egyúttal hozzájárulni a tanulási és elhelyezkedési lehetőségeik megteremtéséhez.

A Vodafone és a Sony Pictures széles körű együttműködést jelentett be, amelynek keretében húsz országban több millió fiatalt segítenek hozzá ahhoz, hogy jobban meg tudják határozni saját készségeiket, és felfedezzék az azokhoz illeszkedő digitális munkaköröket. 

 

December egyik legjobban várt mozi premierjére, a Pókember – Irány a Pókverzum! című filmre építve mutatják be a fiataloknak a Vodafone ingyenes Future Jobs Finder felületét, egy játékos platformot, amely segítséget nyújt készségeik és jövőbeli karrierlehetőségeik meghatározásában. A kezdeményezés a Vodafone „What will you be?” globális programjának része, amelynek célja, hogy 2022-ig hozzájáruljon 10 millió fiatal digitális készségekhez való hozzáféréséhez, tanulási és elhelyezkedési lehetőségeik megteremtéséhez.

 

A Sony Pictures és a Vodafone együttműködését támogató, a fiatalokat a Future Jobs Finder platformra irányító globális digitális kampány a film központi gondolatára helyezi a hangsúlyt, miszerint a megfelelő készségekkel és támogatással mindenki azzá tud válni, amivé szeretne.

 

 

Andre Seddoh, a Sony Pictures Nemzetközi Marketing Partnerkapcsolatokért felelős elnökhelyettese így fogalmazott: „Nagyon izgatottak vagyunk a különleges vizuális elemeket felvonultató film miatt, hiszen most először egy teljesen más Pókember-univerzumot nyitunk meg, a Pókverzumot, amelyben bárki viselheti a maszkot. Ebben a világban mutatjuk be Miles Morales brooklyni kamaszt, aki – sok más fiatalhoz hasonlóan – életének következő szakaszához közeledve nehezen tudja megfogalmazni, ki is ő, és mi a valódi küldetése. A Vodafone-nal partnerségben ezen úttörő film inspiráló erejére alapozva van lehetőségünk megszólítani a nézőket, miközben támogatjuk a Vodafone azon törekvését, hogy digitális munkalehetőségeket tárjon fel a fiatalok számára, és ingyenes digitális készségfejlesztésben részesítse őket.”

 

Joakim Reiter, a Vodafone Csoport Vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettese így nyilatkozott: „Célunk, hogy hozzájáruljunk 10 millió fiatal digitális készségfejlesztéséhez, tanulásához és különböző munkalehetőségeikhez. A Sony Pictures-szel kötött együttműködésünk segítségével gyorsabban elérhetjük ezt a célt, hiszen így digitális platformunkat, a Future Jobs Finder-t több olyan fiatalhoz tudjuk eljuttatni, aki épp a jövőbeli karrierjén gondolkodik. A Future Jobs Finder felületet kifejezetten úgy tervezték, hogy a fiatal felnőttek össze tudják kapcsolni készségeiket és digitális karrierjüket olyan szemszögből, amire eddig még nem gondoltak. A technológia ereje, valamint a filmet övező izgatott várakozás hozzásegíthet minket ahhoz, hogy valóban meg tudjuk szólítani a fiatalokat. Szeretnénk, ha minden fiatal a legjobbat tudná kihozni magából, ezzel is csökkentve a digitális készségek területén tapasztalható szakadékot.” 

 

Seddoh hozzátette: „A film egyik nagy pillanata, amikor Peter Parker így szól Miles-hoz: Ne úgy csináld ahogy én, járd a saját utad! Szeretnénk, ha mindenki ezt az üzenetet vinné magával a filmből, arra ösztönözve a fiatalokat, hogy valóban lépjenek a saját útjukra!” 

 

Márciusi bevezetése óta több mint 300 ezer fiatal töltötte ki a Vodafone Future Jobs Finder kérdőívét, amelynek eredményeként több mint egymillió digitális munkakör-típussal ismerkedhettek meg. Az online felület több rövid teszt kitöltésére kéri fel a látogatókat, amelyek kidolgozása pszichológusok, karrier-tanácsadók és oktatási szolgáltatók bevonásával valósult meg. A kérdések megválaszolásával a fiatalok világos képet kaphatnak a bennük rejlő potenciálról, és értesülhetnek a digitális szektorban betöltetlen, készségeiknek megfelelő helyi munkalehetőségekről, amellett, hogy releváns, ingyenes digitális készségfejlesztő tartalmakhoz is hozzáférhetnek.   

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01