Hamarosan indul a Deutsche Telekom által szervezett e-sport bajnokság
Különleges versenyekkel várja az e-sport közösség tagjait a Deutsche Telekom által szervezett esport bajnokság, a szeptember 9-én induló T-esports Championship. Az online eseményeken és a Hungexpon rendezett döntőben a Counter Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA FC 24 játékok bajnokságában a versenyek összdíjazása 100 ezer euró.
Izgalmas versenyekkel nyűgözi le az e-sport rajongóit az ősszel a Deutsche Telekom által szervezett T-esports Championship. Az esport fieszta szeptember 9-én kezdődik és november 16-17-én a Hungexpon zárul, a PlayIT rendezvény keretein belül. Az idei bajnokságon Magyarország mellett a kiemelt országoknak számító Lengyelország, Csehország, Horvátország, Észak-Macedónia és Montenegró legjobb csapatai mellett egész Európából várják a résztvevőket, nevezni augusztus 14-től szeptember 8-ig lehet.
A Counter Strike 2 (PC), League of Legends (PC), Brawl Stars (mobil), valamint EA FC 24 (PlayStation) csapatai egy kvalifikációt követően svájci rendszerű play off után döntőzhetnek, a mérkőzéseket a közönség és a versenytársak nemzetközi streamen követhetik.
A Telekom eSport Bajnokság különleges pillanatokat ígér a játékosok és a nézők számára egyaránt. Az esemény során a résztvevők próbára tehetik tudásukat, miközben élvezhetik a csúcstechnológiás játékélményt. A döntőig jutó versenyzők a budapesti Hungexpo-n a PlayIT keretein belül tapasztalhatják meg, hogy milyen érzés a Telekom versenyre kiépített privát mobilhálózatán, valamint dedikált vezetékeshálózatán nagy sávszélességgel, alacsony késleltetéssel a legerősebb gamer PC-ken játszani.
„Az e-sport ma már egy globális közösség, amelyet játékosok, csapatok, ligák és rajongók, támogatók és fejlesztők, valamint a legjobb versenyeken küzdő e-sportoló tehetségek alkotnak. Hozzájárul a digitális készségek fejlődéséhez és kiváló szórakozást jelent nézők százezrei számára, amely mindig és mindenhol elérhető, ahol adott a hálózat. A Telekom kiváló minőségű hálózata és partnerei által biztosított technológiai újítások olyan lehetőségeket teremtenek, amelyek még inkább fokozzák az e-sportok által nyújtott élményeket. A T-esports Championship nemzetközi megmérettetés nem csupán a szórakozást szolgálja, hanem a sportág fejlődését is” – mondta Rékasi Tibor, a Magyar Telekom vezérigazgatója, a Magyar E-Sport Szövetség elnöke.
„Az e-sport népszerűsége folyamatosan növekszik, a Telekom elkötelezett amellett, hogy minél jobban tuningolja ezt a dinamikusan fejlődő közösséget. Célunk, hogy a lehető legjobb szolgáltatásélményt nyújtsuk ügyfeleinknek, vezetékes- és mobilhálózatunk révén, legyen szó szórakozásról, munkáról vagy épp olyan megmérettetésekről mint a T-esports Championship” – tette hozzá Szabó Béla, a Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója.
A bajnokságon a mezőny legjobbjai vesznek részt, akik izgalmas versenyben mérettetik meg magukat, kiemelkedő díjazásért. Az Esport1 a magyar érdekeltségű mérkőzések támogatója, így a döntő teljes szervezését, lebonyolítását, valamint az esemény streamelését is biztosítja. A Sony nemzetközi támogatóként, a Samsung a legmodernebb mobiltelefonok és tabletek biztosításával pedig lokális partnerként járul hozzá az esemény sikeréhez.
Regisztrálni a telekom.faceit.com oldalon lehet.
Kapcsolódó cikkek
- Újgenerációs, sajátmárkás készülékek a Telekomnál
- A Magyar Telekom együttműködést jelentett be a Netflix-szel
- Így dolgoztak diákok és tanáraik a mesterséges intelligenciával a Telekom Kraft AI Bajnokság döntőjén
- Hazaérni csak oda lehet, ahol megértenek
- Extra készülékkedvezmények Cyber Novemberben a Telekom.hu-n
- Digitális tuning 14-99+ éves korig
- Friss kutatás: Tartanak tőle, de használnák az AI-t a kisvállalkozók
- Legendás élmény a Telekom hálózatán
- A digitalizáció soha nem érhet véget
- Zsinórban ötödik éve a Telekom az első az online mobil- és tabletértékesítésben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.