Hosszú távú stratégiai megállapodást kötött az OTT-ONE Nyrt. és a TV2 Csoport
Több mint másfél éves tárgyalássorozatot követően hosszú távú stratégiai együttműködés veszi kezdetét az OTT-ONE Nyrt. és a TV2 Csoport között, amelynek első elemeként közösen fejlesztik és üzemeltetik a „Spíler Extra” videostreaming alkalmazást. A TV2 Csoport egy komplex nemzetközi piacelemzést követően választotta stratégiai partneréül a vállalatot, amely hazánkban élen jár a streaming megoldások területén – jelenleg a Telenor MyTV szolgáltatás technológiai hátterének biztosításával igazolja, hogy világszínvonalú high-tech megoldásokat kínál.
Hosszú távú stratégiai megállapodást kötött az OTT-ONE Nyrt. és a TV2 Csoport, amelynek első elemeként közösen fejlesztik és üzemeltetik a TV2 Csoport sporttartalmait mobileszközökön is elérhetővé tevő „Spíler Extra” videostreaming alkalmazást – adta hírül az OTT-ONE Nyrt. A most bejelentett megállapodást több mint másfél éves tárgyalássorozat előzte meg.
„Stratégiai célunk, hogy olyan, a videótartalmakhoz és -kiszolgáláshoz kapcsolódó portfóliót építsünk, amely hosszú távon biztosítja a vállalatunk stabil növekedését. Ebben a folyamatban a TV2 Csoporttal való együttműködés újabb fontos mérföldkőnek számít. Nagy büszkeséggel tölt el, hogy a televíziócsatorna egy nemzetközi piacelemzést követően választott minket, ami egyértelműen mutatja a streamingmegoldásaink egyedülálló színvonalát” – mondta a bejelentés kapcsán Májer Bálint, az OTT-ONE Nyrt. vezérigazgatója.
Az elsősorban high-tech biztonságtechnikai megoldásokat fejlesztő tőzsdei vállalat tevékenységében a videótartalom és -kiszolgálás jelentősége mind az árbevétel, mind a szolgáltatásfejlesztés tekintetében meghatározó. A vállalat immár három éve a Telenor MyTV szolgáltatás technológiai hátterének biztosításával szolgálja ki nemzetközi összevetésben is kimagasló minőségben a telekommunikációs vállalatot, valamint annak felhasználóit. Ami a jövőt illeti, hamarosan egy újabb nemzetközi nagyvállalattal valósulhat meg közös együttműködés ugyancsak a videótartalom-szolgáltatás területén.
„A legjobban működő streamingmegoldások világszerte a sporttartalmakhoz kötődnek, ennek megfelelően úgy látjuk, hogy a TV2 Csoportnak nem csak a közvetítési, de a sporttartalmakhoz kapcsolódó monetizációs lehetőségei is bővülnek. Így az együttműködés nem csak a részvénytársaságunk, de a televíziócsatorna számára is stratégiai jelentőségű lehet” – tette hozzá Májer Bálint, az OTT-ONE Nyrt. vezérigazgatója.
Az OTT-ONE Nyrt. folyamatosan fejleszti egyedülálló, az aktuális igényeknek megfelelően rugalmasan alakítható, komplett és integrált streaming-szolgáltatásait, amelyek értékesítését az e-learning és e-sport területén is megkezdték.
Kapcsolódó cikkek
- Együttműködik a programozó iskola és a tévécsatorna
- Nemzetközi cégtől kapott megbízást a MOTIMENT
- Jelentős lépést tett a Cellum a világ egyik legnagyobb mobilfizetési piaca felé
- Megháromszorozta árbevételét az OTT-ONE Nyrt. az év első felében
- Bemutatkoznak a mobilszörnyek – II. rész
- A Xerox lett a Basware partnere a globális menedzselt szolgáltatások teljesítésében
- Két hétig ingyen nézhető a Mozi+ csatorna
- Minket figyelnek a mobilkészülékeink – derül ki a Kaspersky Lab elemzéséből
- BYOD okosan: a júzer is jóllakik, a biztonság is megmarad
- Az ABB együttműködésre lépett a Tigoval
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.