Javaslatcsomag szülőknek és pedagógusoknak a HiperSuli digitális tanáraitól
A Telenor HiperSuli programjában résztvevő pedagógusok jóideje alkalmaznak digitális eszközöket a normál tanmenetben is. A pénteken bejelentett iskolabezárások hírére aktivizálta magát a HiperSuli pedagógus-közösség és elkészült egy tanároknak/intézményeknek és szülőknek szóló javaslatcsomag, amelyet a nyilvánosság mellett a szakmai szervezetek felé közvetlenül is eljuttatnak a szervezők. Az iskolabezárások idejére összeállított szakmai javaslatcsomag az alábbi linken érhető el: http://hipersuli.hu/tavoktatas.
Ajándék 100 GB
A Telenor a kialakult helyzetre való tekintettel – akár otthoni munkára, szórakozásra vagy a távoktatási célok támogatására – minden üzleti és lakossági számlás és kártyás ügyfelelének 100 GB ajándék adatforgalmat biztosít. Ennek pontos részletei a http://telenor.hu/extra-hipernet oldalon érhetők el.
Kapcsolódó cikkek
- Új globális vezeték nélküli roaming szolgáltatás
- Lakossági tájékoztató kampányt indított a Magyar Vöröskereszt és a Telenor
- Csak a tudatos nethasználattal védhetők meg a gyerekek
- 10 év adatait elemezte a Telenor
- Rengeteg Telenor ügyfélnek nő a felhasználható roaming adatkerete
- A választások felpörgették a mobilnet-forgalmat is
- Idén is diákújságírókat díjazott a Telenor és a DUE Médiahálózat
- 2022-re az adatforgalom nagyobb lesz, mint eddig az internet történetében összesen
- Fontos információ az internet áfacsökkenésről a Telenor ügyfeleinek
- Globális kampányt indít a Telenor Csoport az internetes zaklatás megfékezésére
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.