Jelentősen bővült a Huawei hirdetési platformja, a Huawei Ads

forrás: Prím Online, 2022. november 13. 10:21

Új üzleti eredményeket és innovációkat jelentett be a Huawei a lisszaboni Web Summit keretében megrendezett éves fejlesztői csúcskonferenciáján, a HDC.Europe-on. A vállalat ismertette saját ökoszisztémája, a Huawei Mobile Services (HMS) növekedési eredményeit is: a többi között két éve elindult hirdetési platformja, a Huawei Ads már napi hárommilliárd hirdetést jelenít meg, és várhatóan további 400 százalékkal nő 2023-ban. A Huawei az eseményen díjazta a platform legjobb mobilalkalmazásait, hirdetőit és ügynökségeit is. 

A HDC.Europe idei eseményének fókuszában a vállalat alkalmazás-áruházának, az AppGallerynek a további fejlesztése állt, annak érdekében, hogy még jobb és színesebb alkalmazások jelenhessenek meg a platformon. Az AppGallery mára stabilan a világ harmadik legnagyobb alkalmazás-áruháza, 2022 harmadik negyedévének végére több mint 580 millió aktív felhasználója volt havonta, ebből 45 millió Európában. A Huawei globális fejlesztői közössége pedig több mint 6 millió tagot számlál, és több mint 220 ezer alkalmazást integráltak a HMS Core-ba. A HMS okostelefonokon elérhető alkalmazások száma 147%-kal nőtt 2021-ben. 

 

William Tian, a Huawei Consumer Business Group európai elnöke elmondta: „Az a víziónk, hogy minden Huawei-felhasználónak a lehető legjobb élményt nyújtsuk az élvonalbeli technológiák terén – hardveresen és szoftveresen egyaránt. Sikereink alapját az innovatív eszközeink és az eszközök közötti együttműködést erősítő ökoszisztémánk jelenti. Kiterjedt partneri kapcsolatainknak köszönhetően ma már stabilan a világ harmadik legnagyobb mobil ökoszisztémáját tudhatjuk magunkénak, és tovább folytatjuk az innovációt, valamint a növekedést ezen a sokszínű piacon.”  

 

A konferencián a Huawei bejelentette, hogy hűségprogramot indít megújult alkalmazás-áruházában, az AppGalleryben. Az új programban a felhasználók szinteket léphetnek, sokféle és egyre növekvő értékű kedvezményt vehetnek igénybe, letölthetnek új alkalmazásokat és vásárolhatnak az alkalmazásokon belül. 

 

William Tian
 

Hatalmasat nőtt a Huawei hirdetési platformja

Ismertették a Huawei Ads teljesítményét is, amely 2020-as indulása óta kilencszeresére bővítette hirdetői hálózatát, több mint kétszáz hirdetési ágazatot lefedve. Eközben a Huawei Publisher hálózata négyszeresére nőtt – várhatóan 2023-ban pedig ismét ugyanennyivel fog növekedni. A HUAWEI Ads jelenleg több mint hatvan tanúsított ügynökséggel rendelkezik világszerte, ezek harmada Európában található.

 

A Huawei rendszerében jelenleg napi hárommilliárd hirdetési kérelmet (Ad request) indítanak, amely várhatóan további négyszáz százalékkal nő majd 2023-ban. A Huawei Ads mellett a vállalat sok más üzleti növekedési lehetőséget is kiépített: például miután egy alkalmazás megjelenik az AppGalleryben, a HMS-be is integrálják, hogy még jobb digitális, összekapcsolt élményt nyújtson a felhasználóknak. Ez azt jelenti, hogy a Huawei továbbfejlesztett élményt kínál a keresés, a navigáció és a fizetés terén egyaránt. 

 

Díjazták a legjobb alkalmazásokat

A Web Summit során rangos gálaeseményen hirdették ki a legjobb alkalmazásfejlesztőket, ügynökségeket és tartalomszolgáltatókat, illetve díjazták az AppGalleryn elérhető legjobb alkalmazásokat és játékokat is.

 

A Huawei szakértői szerte Európából öt alkalmazáskategóriában és öt játékkategóriában ítélték oda az “Editors’ Choice Awards” díjat. A nyertes alkalmazásokat többféle szempont – az innovációs érték, a felhasználói élmény, a történetmesélés ereje, a dizájn szépsége és hozzáférhetőség – alapján választották ki. A díjazott alkalmazások és játékok kivétel nélkül hozzájárultak a felhasználói élmény javításához az elmúlt évben.

 

 

A legjobb alkalmazásoknak járó AppGallery Editors’ Choice Awards nyertesei a következők: 

• A legjobb zöld alkalmazás – Moovit 

• A legjobb egészségügyi alkalmazás – Yazio 

• A legjobb alapvető alkalmazás – Revolut 

• A legjobb egyéni növekedést elérő alkalmazás – Kahoot! 

• A legfelkapottabb alkalmazás – Smule 

 

A legjobb játékoknak járó AppGallery Editors’ Choice Awards nyertesei a következők: 

• A legjobb multiplayer játék – PUBG Mobile 

• A legjobb családi és tömegpiaci játék – My Talking Angela 2 

• A legjobb RPG játék – Summoners War 

• A legfelkapottabb játék – Infinity Kingdom 

• A legjobb sportjáték – Fishing Clash 

• A legjobb stratégiai játék – Lords Mobile 

 

Az üzleti partnerek is elismerésben részesültek

A díjak csoportja idén kiegészült az üzleti partnereknek és fejlesztőknek szóló a “Grow with Huawei Awards” elismeréssel. Az új díjat elsősorban azoknak ítélik oda, akik a vállalattal együttműködtek a felhasználói bázis és a letöltések számának növelésében, hozzájárultak bevételszerzési lehetőségek fejlesztéséhez, kihasználva a kulcsfontosságú HMS-szolgáltatásokat, köztük a HUAWEI böngészőt, Petal Searchöt és HUAWEI Ads-et. 

 

A minőségi forgalom és felhasználói adatok rendkívül fontosak a Huawei Ads számára, amely számos díjat nyert már a hirdetőknek nyújtott kiváló minőségű kampányokért. Ez is része a Huawei szolgáltatásokon átívelő növekedési megoldásainak, amelyek új lehetőségeket kínálnak a felhasználók és partnerek számára a HMS ökoszisztémán belül. 

 

Az AppGallery “Grow with Huawei Awards” nyertesei a következők: 

• Legjobb hirdető – Flashcore (Csehország); Mediaset Infinity (Olaszország) 

• Legjobb ügynökség – Avow (Németország); Havas Media Group (Portugália) 

• Legjobb kiadó – Outfit 7 Limited (Ciprus); AppGeneration (Portugália) 

• Legjobb növekedést elérő partner – mrge (Németország); Admitad (Németország); FREE NOW (Németország); Zeropark (Lengyelország); SQUID (Svédország)

 

Jaime Gonzalo, a Huawei Mobile Services Europe alelnöke szerint az AppGallery a választás szabadságát kínálja a felhasználóknak nemcsak az alkalmazások és játékok, hanem számos hozzáadott értékű szolgáltatás esetén is. A Huawei Mobile Services (HMS) összekapcsolt ökoszisztémájának köszönhetően az AppGallery gördülékeny felhasználói élményt kínál bármely Huawei eszköz vagy szolgáltatás használatakor. Ez az oka annak, hogy a platform folyamatosan növekszik, és több mint 580 millió havi aktív felhasználót ér el szerte a világon.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is. 

2024. november 21. 13:12

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01