Jövő évtől új csatornákkal jelentkezik a UPC Direct
Az idei téli prémium moziajánlata után jövő év elejével a UPC Direct frissíti programpalettáját. 2021 januárjában 16 új csatornával bővül a szolgáltató kínálata, melyből 5 csatorna HD minőségben érkezik.
2021 januárjától a UPC Direct 16 új csatornát vezet be: ismeretterjesztő tartalmak, sportcsatornák, könnyed kikapcsolódást ígérő tartalmak, valamint politikai és nemzetiségi csatornák kerülnek a szolgáltató programpalettájába.
A DIGI mellett először a UPC Directnél a DIGI Sport 1
A sportkedvelők számára óriási meglepetés a DIGI Sport 1 és DIGI Sport 1 HD megjelenése a kínálatban, ugyanis a DIGI-n kívül más országos szolgáltatók közül kizárólag a UPC Directnél lesz elérhető a csatorna. Serie A, Premier League, Ligue 1, UEFA Europa League, ICE osztrák jégkorongliga, Tiposport szlovák jégkorong extraliga, WTA női tenisz, Reggeli Start, életmódmagazinok, Sport24 sporthíradó – a DIGI Sport 1-en a hét minden napján, HD minőségben is.
Végre a UPC Direct kínálatában is elérhetővé válik Magyarország legújabb sportcsatornája, az ARENA4 és ARENA4 HD, melynek műsorkínálata labdarúgásból, amerikai sportokból, küzdősportokból és technikai sportokból tevődik össze. Legyen szó NFL-ről, MotoGP-ről, skót fociról, NHL-ről, MMA-ról vagy dartsról… ez mind nézhető lesz a csatorna jóvoltából.
Régóta várt természettudományos csatornák a kínálatban
Igazán örülhetnek a tudományos filmek rajongói is. Alig pár hónappal a NatGeo videótár – mely továbbra is kizárólag a UPC Direct előfizetői számára érhető el – érkezését követően újabb szupersztárral, a prémium tartalmakat nyújtó BBC Earth-vel bővül a UPC Direct programpalettája. A HD és SD formátumban is elérhető csatorna izgalmas felfedezőútra invitálja a nézőt, műsorain keresztül megismerhetjük az Univerzum számos csodáját.
A BBC Earth legnagyobb premierjei között szerepel a vadonatúj, mérföldkőnek számító természettudományi sorozat, az A Perfect Planet, mely február 4-én kerül a képernyőkre. A Sir David Attenborough narrálta produkció a természet azon erőit tárja fel, melyek támogatják, befolyásolják és lehetővé teszik a földi életet. Emellett a műsor bemutatja az emberek természetre gyakorolt drámai hatásait, és azt, hogy mit lehet tenni bolygónk egyensúlyának helyreállításáért.
Művészien gyönyörű természetfilmekkel érkezik a UPC Direct kínálatába a Love Nature és a Love Nature HD csatorna.
Január kiemelkedő premierjei a Big Cat Country (Nagymacskák országa) és a Kingdom of the Tide (Árapály Királysága).
Az Ozone TV hazai gyártású és relevanciájú műsorai a helyi igényeket hivatottak kielégíteni. A csatorna vadonatúj műsora, az Ozone Univerzum az első és egyetlen olyan magazin Magyarországon, amely a világ jelenleg legdinamikusabban működő ágazatával, az űrkutatással foglalkozik.
Az ismeretterjesztő kategóriát a Travel XP HD csatorna teszi teljessé szemet gyönyörködtető tartalmaival: ha már idén kevés utazás jutott, legalább képzeletben járjuk be a csatorna által – rendhagyó módon eredeti angol nyelven – bemutatott csodás tájakat.
Könnyed kikapcsolódás
Az ATV Spirit könnyed hangvételű, szórakoztató tartalmakkal gazdagítja januártól a repertoárt. Az ATV népszerű műsorai a Jakupcsek plusz, a #Bochkor, a Heti Napló Sváby Andrással és a Dumakabaré. Mellettük az ATV Spiriten helyet kapnak: a Keljfel Jancsi reggeli magazinműsor, kulturális témájú műsorok a Krizshow és a Húzós, magyar filmklasszikusok, amerikai krimisorozatok, magazinműsorok és a legkisebbeknek rajzfilmsorozatok.
Komolyzene minden mennyiségben
A UPC Direct zenei portfóliója is bővül: az eddig inkább könnyűzenei csatornákat felsorakoztató kínálat jövőre komolyzenei iránnyal is kiegészül. A zenekedvelők 3 Stingray csatornát is élvezhetnek a közeljövőben: két klasszikus zenei csatornát, a legnagyobb klasszikus zenéket, operákat és baletteket felvonultató Stingray Classica-t és a dinamikus és lenyűgöző zenei videókat bemutató Stingray CMusic-ot. Valamint érkezik az élő pop, rock és hip-hop koncerteket közvetítő Stingray iConcerts is.
Politikai és nemzetiségi csatornák
A politikai témájú műsorok iránt érdeklődők számára jön a Pesti TV, az ország és Európa első influenszer- és hírtelevíziója. A csatornán több ismerős arc is feltűnik, döntő többségében olyan egyedi és roppant fiatal műsorvezetőkkel, akik korábban vlogot vagy blogot vezettek, de televízióműsort nem. A csatorna készítői nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy friss, aktuális, véleményformáló tartalmakat készítsenek.
Nemzetiségi műsorokat pedig a sokak által várt DIKH TV csatorna hozza el a képernyőkre. A Dikh TV-n a roma közélettel foglalkozó műsorok és a zenés szórakoztató programok mellett a most indult Tesók című napi sorozatot kisérhetik figyelemmel a nézők.
Más változások a repertoárban
Az új csatornák megjelenésén túl egyéb változás is várható a csatornakínálatban. A Nickelodeon család legújabb tagja a TeenNick, a ViacomCBS termékportfólió-megújításának gyümölcse: a csatorna a 12-16 év közötti fiatalok számára nyújt szórakozást és a távozó RTL Spike csatornát váltja. Programkínálata kiegészíti a Nickelodeon, Nick Jr, és NickToons csatronák műsorait.
A jelenlegi trendeknek megfelelően a UPC Direct az okoseszközökön is jelen van a mindennapjainkban, hisz UPC Direct Now nevű applikációjának köszönhetően okos TV-n, tableten, mobiltelefonon, és számítógép segítségével is tévézhetünk bárhol, bármikor. Az újdonságok közül várhatóan az applikációba is megérkezik majd az összes új tartalom: a Travel XP, a BBC Earth, a Love Nature, a Digi Sport 1 és az Arena4 csatornák HD felbontásban, valamint az Ozone TV, a Stingray Classica, a Stingray CMusic TV, a Stingray iConcerts, a TeenNick, a Pesti TV, az ATV Spirit és a DIKH TV csatornák.
A UPC Direct folyamatosan figyeli az egyes műfajok, a konkrét televíziós csatornák és a műsortípusok iránti érdeklődés tendenciáit, melyek alapján a mindenkori programkínálat felülbírálásra, szükség esetén frissítésre kerül. Az új csatornák és friss tartalmak bevezetése mellett bizonyos műsoroktól megválik a szolgáltató. Búcsúzik a Hír TV, tekintettel arra, hogy a csatorna népszerűsége és teljesítménye az utóbbi időben nem érte el a korábbi szintet, így a műsor szolgáltatója által kezdeményezett szerződésfelmondást a UPC Direct elfogadta. A tematikus blokkok aktualizálása során a fent említett tartalmak emellett olyan csatornákat váltanak, mint a Discovery Channel, a Discovery Science, a TLC, az ID, az Animal Planet, a Eurosport csatornák, a DTX, a Travel Channel vagy a Food Network. A Discovery Showcase és Fine Living csatornák sugárzását maga a csatornákat szolgáltató Discovery szünteti meg.
A most bevezetésre kerülő új csatornák kiválasztása során a UPC Direct célja az volt, hogy még változatosabb és minőségibb tartalmakat nyújtson a korábbi kínálathoz képest.
Kapcsolódó cikkek
- HD csatornákkal turbózza ajánlatait a UPC Direct
- Lengyelországban is együttműködik az Ericsson és a UPC
- HD csatornákkal bővült a DIGI kínálata
- Elérhető az integrált elemző motorral ellátott Oracle MySQL adatbázis-szolgáltatás
- Rajtol az Antenna Hungária új VoD szolgáltatása
- Összefogott az Oszkár telekocsi és az Autóőrszem
- Már az LG és Android okostévéken is elérhető a UPC Direct Now alkalmazás!
- Megérkezett a Stripe Magyarországra
- A UPC Direct kihagyhatatlan ajánlattal készül az ünnepekre
- Őszi kódolatlan FilmBox Pak a UPC Directnél
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.