Két piacvezető játékfejlesztő céggel kötött stratégiai partnerséget a Honor Play

forrás: Prím Online, 2018. október 16. 17:11

A Honor, a fiatal, trendszetter, innovatív okostelefon e-brand stratégiai partnerséget kötött a PUBG Corp.-al és a GAMELOFT-tal, a két piacvezető játékfejlesztő céggel. A Honor, valamint a PUBG MOBILE és az Asphalt 9: Legends forradalmasítja a mobiltelefonos játékvilágot. 

Augusztus 30-án indult útjára a Honor Play, példátlan sebességgel és teljesítménnyel, fokozott grafikai minőséggel, hosszabb akkumulátor élettartammal, valamint rendkívül izgalmas játékélménnyel. 

 

Túlélés a PUBG MOBILE-ban a Honor Play-jel

A Honor szorosan együttműködik a PUBG MOBILE-lal - ez a világ egyik legjobb taktikai játéka, amelyet a PUBG Corporation fejlesztett ki -, hogy együtt elhozhassák a mindent elsöprő játékélményt a Honor rajongóknak. 

 

 

A gördülékenyebb és kényelmesebb játékélmény érdekében a Honor a PLUG MOBILE-al testre szabja a játék grafikai teljesítményét, közel 39,46-os full frame rate és stabil 0,21%-os jitter arány mellett. A jövőben további együttműködés várható a többi Honor eszközzel és a PUBG MOBILE-al. 

 

A Honor, mint trendszetter márka, büszke arra, hogy a PUBG MOBILE a Honor Play hivatalos gaming partnere. A Trending Game of the Year címet a SXSW Gaming Awards eseményen érdemelte ki és a napi több mint 10 millió aktív felhasználója van. A PUBG MOBILE és a Honor egyaránt izgalmas élményekkel kapcsolja össze a felhasználókat. Ez a partnerség új szintre emeli a játékélményt, mégpedig az újonnan bemutatott Honor Play segítségével. 

 

Nyerj az Asphalt 9: Legendsben a Honor segítségével

A Honor együttműködik az Asphalt 9: Legends-el is – amely az egyik legnépszerűbb, mobilon játszható autós játék (a GAMELOFT fejlesésében) és most a Honor Play-jel karöltve új szintre emelik a játékot. 

 

Az Asphalt 9: Legends együttműködés rengeteg lehetőséget rejt magában, és nem ez az első alkalom, hogy a Honor együttműködik a Gameloft-tal.

 

 

A Honor 5X megjelenése után a két márka együtt indította el az #Asphalt8HonorCup Challenge-t. A Honor View 10 bemutatásakor szintén együttműködött a telefongyártó és a Gameloft, mégpedig a Modern Combat Versus Honor International Series Esports Competition elindításában. Mindkét termék és esemény is hihetetlenül sikeres volt, és kulcsfontosságú szerepet játszottak abban, hogy a Honor ismét, harmadik alkalommal is együttműködjön a Gameloft-tal. 

 

A Honor Play “Game On” pillanatot testesít meg a mobil játékosok számára. A játék testreszabása szinte tökéletes képsebességet és gördülékeny élményt biztosít még a grafikailag intenzív játékmenetek során is. A Histen 3D hangtechnika rendkívül széles, 3D-s hangteret kínál a játékosoknak. Ez a virtuális surround hangzás különböző irányokból érkező, filmes élményt nyújt, ezzel lehetővé téve a játékosok számára, hogy meg tudják határozni az ellenség pontos elhelyezkedését, és minél pontosabb lövést tudjanak leadni. A PUBG MOBILE-ban az AI 4D Smart Shock funkció 30 különböző szituációs rezgést észlel és a közeledő ellenség vagy lőfegyver irányába reagál, így a ravaszt meghúzva a játékos érezheti a “fegyver” mozgását és annak visszacsapódását. A Honor Play hatalmas, 6,3” FullView kijelzővel rendelkezik, kiemelkedő, 19,5:9-es képaránnyal és hatalmas, 3,750mAh akkumulátora van, amely legalább 4,5 óra játékot biztosít. A játékosoknak összességében tehát még élvezetesebb és szórakoztatóbb vizuális élményben lehet részük.

 

A Honor számos más, gaming partnerrel dolgozik együtt, hogy a Honor Play élményét el tudják hozni a játékosoknak. A fent említettek mellett a Honor kiterjeszti a legújabb játéktechnológiájának alkalmazását más népszerű mobil játékokra is. 

 

A Honor Play már Magyarországon is elérhető 119 990 forintos áron. Az IFA 2018 során a Honor Play kilenc díjat kapott a szaksajtótól. Kiérdemelte a “Best of IFA 2018” díjat, ezen kívül pedig a vezető tech lapoktól hat szerkesztői ajánlást is bezsebelt.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01