Megérkezett a munkaerő-piac Tindere
Négy rövid videó, pár alapinformáció megadása és már mehet is a jelentkezés a kiszemelt állásra – ennyire egyszerű és gyors lehet az álláskeresés az itthon egyedülállónak számító Pozi mobilalkalmazással. A megoldás a vállalkozások számára is nagy előnyöket tartogat, hiszen akár egy hét alatt lebonyolítható a toborzási folyamat az applikáció segítségével.
Már elérhető a Google Play alkalmazásboltokban a Cvonline.hu új mobilalkalmazása, a Pozi. Az applikáció segítségével bárki akár néhány perc alatt elkészítheti a saját bemutatkozó videóját, amit az alkalmazáson belül rögtön el is küldhet az állást meghirdető munkaadónak. Nincs szükség hosszas töprengésre, hogy mi kerüljön az önéletrajzba: a Poziban előre megadott négy kérdésre kell négy, rövid videóban válaszolni, majd megadni néhány alapvető adatot és el is készült a profil.
Az álláskeresést még könnyebbé teszi, hogy akár tartózkodási hely alapján is megjelenít álláslehetőségeket a rendszer, de természetesen más városokban is lehet munkát keresni a segítségével. Mivel a Poziba a munkaadók is feltöltik a saját bemutatkozó videóikat, az álláskeresők azonnal láthatják, hogy megvan-e a „kémia” köztük és az adott cég között. Emellett minden állásajánlatnál fel van tüntetve a fizetés is.
A Pozi komoly segítséget jelent a munkaadóknak, elsősorban a fiatal, kékgalléros munkavállalók toborzásában, hiszen egy olyan eszközön keresztül tudják megszólítani őket, amit mindennap használnak. Az álláshirdetések feladói is videóban mutatkozhatnak be, illetve mondhatják el, hogy milyen pozícióra keresnek munkatársat. A Pozi számukra akár a munkáltatói márkaépítés eszköze is lehet, hiszen imázs videókat, vagy a már meglévő dolgozók beszámolóit is feltölthetik a vállalati profilokba.
„A Pozi teljesen egyedülálló, és úgy gondoljuk, hiánypótló megoldás a hazai toborzási piacon. Hiszünk abban, hogy a jövő toborzó platformja a mobiltelefon, a Z generáció tagjai már nem szívesen ülnek le önéletrajzot írni, viszont teljesen természetes számukra, hogy a mobiljukkal rövid videókat készítsenek. A munkatársakat kereső cégek számára pedig nagyon felgyorsítja az applikációnk a toborzási folyamatot, hiszen akár egy óra alatt össze lehet állítani egy shortlistet a jelöltekből, illetve egy hét alatt az egész toborzás, kiválasztás lebonyolítható” - mondta el Balla Zoltán, a Cvonline.hu ügyvezetője.
A Pozi használata az álláskeresők számára teljesen ingyenes, a munkaadók pedig 3, 6 vagy akár 12 hónapos tagságot is vásárolhatnak, amiért cserébe korlátlan mennyiségű pozíciót hirdethetnek meg a mobilalkalmazáson keresztül. A Cvonline.hu úgy döntött, hogy a gazdaság újraindítását a saját eszközeivel is támogatja, ezért most egy hónapig ingyen tagságot kap minden, a Pozi applikációt használó társaság.
Kapcsolódó cikkek
- Új, swipe-alapú munkakereső app segíti a diákokat
- Új funkciókkal és erős társadalmi üzenettel érkezik a LiveRobe 2.0
- Nálunk is elérhető a gyerekek számára kifejlesztett pénzmenedzsment app
- Mobiljegy a Tüke Busz Zrt. járatain
- Hamarosan indul a Bolt ételrendelő szolgáltatása Magyarországon
- Mától Budapesten is elérhető a Lime heti bérletet kínáló LimePass szolgáltatása
- Várakozáson felül teljesített az év első napjaiban a MÁV app
- Már bérletet is lehet vásárolni a MÁV mobilalkalmazás segítségével
- Dunakeszin sem kell futni a busz után
- Így lehetsz képben 52 ország adózási híreivel egy csapásra!
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.