Meghatározó animációs stúdióval dolgozik együtt a HTC Viveport
A Viveport, a HTC úttörő VR alkalmazás-áruháza és előfizetéses szolgáltatás platformja ma jelentette be, hogy stratégiai partnerségre lép a BANDAI NAMCO Pictures (BN Pictures) vállalattal, a világ egyik vezető animációs stúdiójával és filmgyártó cégével. A cél pedig nem más, minthogy életre hívják a BN Pictures híres animációs tartalmait, méghozzá teljesen új megközelítésben: a virtuális valóságban, VR-ban.
A következő hónapokban új szolgáltatás válik elérhetővé a Viveport-on, amely lehetővé teszi a gamerektől egészen az alkalmi felhasználókig, hogy páratlan animációs és virtuális közösségi, interaktív élményben legyen részük. A BN Pictures-t az eredeti saját, és igen keresett sorozatairól ismerik, mint pl. az ‘Aikatsu!’, a ‘Battle Spirits’ és a ‘Tiger & Bunny’, de ezek mellett a vállalat nevéhez fűződnek olyan népszerű, képregényeken alapuló animációk, mint a ‘Gintama’ és a ‘Sergeant Keroro’ sorozatok. A Viveport és a BN Pictures szorosan együtt fog működni, hogy a rendelkezésreálló teljes VR ökoszisztéma segítségével és fejlesztésével elérhetővé tegyék a felhasználók számára a virtuális élmények széles tárházát.
A VR megváltoztatja az emberek viselkedését – a design, a marketing, az oktatás, a tréning, a társas kapcsolatok és a szórakozás terén is. A Viveport kiemelt szerepet tölt be a HTC életében, hiszen ez egy olyan jól kialakított tartalom-platform, amely VR élmények széles skáláját kínálja, ugyanakkor folyamatosan bővül, megújul, hogy a legjobbat nyújthassa a valósághű élmények terén, legyen szó akár játékról, szórakozásról, rendezvényekről, felfedezésről, oktatásról és még sok minden másról. Ez a BN Pictures-szel közös együttműködés lehetővé teszi a HTC számára, hogy az intellektuális tartalmi portfólióját bővítse, a BN Pictures részére is sok előnyt rejt, hiszen hihetetlenül széles körben teheti elérhetővővé világszerte a saját tartalmait.
„A virtuális valóság jövője, hogy élményeket adjunk és felfedezzük a végtelen lehetőségeket, amelyek csak a megvalósításra várnak,” - mondta Joseph Lin, a Viveport elnöke. „Megtiszteltetés, hogy mi lehetünk a BN Pictures első VR partnere. A kooperáción keresztül sokkal magasabb szintre vihetjük az animációs tartalmak megjelenítését, és tovább tágíthatjuk a virtuális valóságban rejlő lehetőségek világát. A következő pár hónapban anime tartalmakat teszünk elérhetővé a Viveporton, valamint több más virtuális élményben is részük lehet a felhasználóknak. Maradjatok velünk – még több izgalmas dolog van készülőben!”
OZAKI Masayuki, a BANDAI NAMCO Pictures elnök-vezérigazgatója így nyilatkozott: “Mi, a BANDAI NAMCO Pictures, egy animációs produkciós cég vagyunk, amely már számos saját és más TV-, valamint anime-sorozatot, webes animációt, színpadi filmfeldolgozást gyártott le, és továbbra is célunk, hogy minél több saját gyártású munkánk legyen. Ha kombináljuk azt az eredeti animációs tervezési és gyártási szakértelmet, amelyet éveken keresztül alkalmaztunk azokkal a fejlett technológia lehetőségekkel és erősségekkel, amelyet a HTC kínál (pl. a kommunikációs platformjuk), közösen olyan környezetet teremthetünk, ahol a rajongók együtt élhetik át az élményeket, túllépve a fizikai akadályokon, bárhol éljenek is, úgy, mintha valójában részesei lennének az általunk kreált világnak. Mi már nagyon várjuk, hogy megnyithassuk ezt az újonnan születő teret a rajongóink felé.”
Ez az együttműködés a kezdetekben az animációs tartalmak integrációjára, valamint a két vállalat által birtokolt erőforrások fejlesztésére és elérhetővé tételére fog fókuszálni. Ez mellett előtérbe kerül majd új animációk és más tartalmak fejlesztése, valamint más üzleti lehetőségek kiaknázása is. A BN Pictures-szel közös együttműködéssel a Viveport folytathatja a tartalmak bővítését és változatosabbá tételét mind a mobil-, mind a közösségi VR-platform tekintetében, hogy még szórakoztatóbbá és érdekesebbé tegye a virtuális szórakozást.
Kapcsolódó cikkek
- Digitális valóság: játékból munkaeszköz
- A Lenovo okosszemüvege elhozza a jövőt
- Mozgás kicsit másképp
- Elsöprő sikerrel ért véget a Vodafone Alapítvány virtuális kihívása
- Otthoni fociedzés a Rezzil játékkal
- A Vive Focus Plus új frissítése tovább emeli a vállalati VR élményt
- Néhány napig jelentős kedvezménnyel vásárolható meg a Vive Cosmos Elit VR eszköz
- Koronavírus-járvány: virtuális valóságban tervezik a csomagolóanyagokat
- Disztribúciós megállapodás a HTC VIVE és a DELL között
- A KLM Cityhopper virtuális valóság segítségével képzi az új pilótákat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.